Gravatar

#6811 Åkepool 13 år siden

Whispering Horse (6810) skrev:
For det første rammer bolden først en Barcelona spiller på armen

den fangede jeg så ikke.

Whispering Horse (6810) skrev:
For det andet er jeg heller ikke sikker på at den rammer Zapata på armen

Der er jeg til gengæld slet ikke i tvivl.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6812 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Fantastisk kommentar fra Balotelli.

Balotelli: "I didn't participate today because of the laws of the CL but I do not know why Messi didn't participate."
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#6813 MMB 13 år siden

Åkepool (6807) skrev:
Hvilket vel også delvis skyldtes en dommerfejl, for det første mål skulle da aldrig ha' været godkendt.

Det var i hvert fald underholdende, at Barca ikke kom frem til en eneste målchance mod Milan. :) En glædelig overraskelse.
Gravatar

#6814 Breaking NEWS 13 år siden

Målet skulle klart være annulleret. Det kan godt være at det ikke var forsætligt, men hans hånd er i en unaturlig position (ikke ind til kroppen) og det fører til et mål. Havde hans hånd ikke været strakt op over hovedet, så havde de heller ikke scoret.
Gravatar

#6815 Ispep 13 år siden

Kan ikke være mere ligeglad om det var hånd på eller ej. De var rædsomme Barcelona. Jeg tror min gågang foregår i hurtigere tempo end deres boldomgang igår.
Gravatar

#6816 fubar 13 år siden

jeg er stadig i tvivl om hvorvidt han lægger den død med armen eller ansigtet, men sikkert er det at Alba har hånd på.
Gravatar

#6817 The Insider 13 år siden

Flot af Liverpool! Man kan ikke undgå at blive revet med af stemningen. Fedt, at både Spurs og Newcastle også formåede at gå videre tidligere i dag. Tænk, at Chelsea bliver det eneste engelske hold, som ikke går videre. Det så ikke sådan ud i morges...
War. War never changes.
Gravatar

#6818 The Insider 13 år siden

Hahaha... Det har formentlig været Torres' værste præstation til dato (ved godt, det ikke siger meget). Lavede et perfekt "afbrænder-hattrick" i første halvleg - brændte med begge føder og hovedet, og nu står han i vejen for Ramires' flotte langskud. Stærkt.
War. War never changes.
Gravatar

#6819 The Insider 13 år siden

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDAAAAANNNNNNNNNNNN!!
War. War never changes.
Gravatar

#6820 Åkepool 13 år siden

Pis og lort!!!!

Fucking Carragher! :(
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: