Tøftings nedsabling af dommerne var til gengæld vidunderlig. FEDT med tre engelske klubber blandt de sidste otte i EL. Og eftersom min kæreste aldrig besøger Filmz-forummet, vil jeg lige tillade mig at indskyde, at hende i Canal 9-studiet er lidt af en steg. Selvom hun tydeligvis ikke har meget styr på sporten.
FEDT med tre engelske klubber blandt de sidste otte i EL.
The Insider (6943) skrev:
Og eftersom min kæreste aldrig besøger Filmz-forummet, vil jeg lige tillade mig at indskyde, at hende i Canal 9-studiet er lidt af en steg. Selvom hun tydeligvis ikke har meget styr på sporten.
Malaga - Dortmund Real Madrid - Galatasaray PSG - Barcelona Bayern - Juventus
Mon ikke Malaga og Dortmund er ok tilfredse med hinanden, hvorimod Galatasaray og PSG formodentligt får det svært. Bayern Vs. Juventus er svær at forudsige; umiddelbart er Bayern jo favorit, men så skal de dælme spille bedre end forleden.
Stort potentiale for flere spanske hold videre... ;)
Fedt, at enten Malaga eller Dortmund ryger i semifinalen. Krydser fingre for Galatasaray pga. The Drog, of course. Og så holder jeg naturligvis med Bayern pga. Foeller.
Jeg har jo hele tiden sagt at Dortmund vinder CL, selv om jeg også godt kan unde Carletto at vinde.
Netop en af de allerbedste taktikere, som Carletto er, tror jeg vil kunne stække Barcelonas hold. Det er dog en meget stor svækkelse at de må undvære Zlatan i den første kamp.
Madrid, Barca og Bayern tror jeg ender i semifinalen. Jeg er lidt usikker på Dortmund og Málaga kampen. De fleste vil sige Dortmund, men Málaga er et godt hold.
Umiddelbart tror jeg Madrid snupper titlen i år. Det ser ud til at de har genfundet formen og har tag på Barcelona, som er deres største trussel.
#6941 zombieman 12 år siden
Ha ha ja han var brugt til sidst
#6942 MMB 12 år siden
#6943 The Insider 12 år siden
#6944 MMB 12 år siden
Double facepalm, haha. :P
#6945 The Insider 12 år siden
#6946 loki 12 år siden
Malaga - Dortmund
Real Madrid - Galatasaray
PSG - Barcelona
Bayern - Juventus
Mon ikke Malaga og Dortmund er ok tilfredse med hinanden, hvorimod Galatasaray og PSG formodentligt får det svært. Bayern Vs. Juventus er svær at forudsige; umiddelbart er Bayern jo favorit, men så skal de dælme spille bedre end forleden.
Stort potentiale for flere spanske hold videre... ;)
#6947 The Insider 12 år siden
#6948 The Insider 12 år siden
#6949 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden
Netop en af de allerbedste taktikere, som Carletto er, tror jeg vil kunne stække Barcelonas hold. Det er dog en meget stor svækkelse at de må undvære Zlatan i den første kamp.
#6950 Ispep 12 år siden
Umiddelbart tror jeg Madrid snupper titlen i år. Det ser ud til at de har genfundet formen og har tag på Barcelona, som er deres største trussel.