Lagde ærlig talt en lille en i buksen, da Juve og Bayern kom i samme pulje. Det kunne ikke have været meget værre. Jeg havde ærlig talt hellere trukket Madrid og faktisk også Barca. Men spændende bliver det. :)
Nå Kruse, hvad siger du til at Cornelius rygtes som et stort Arsenal-emne?
Jeg tager det med et gran salt, da han har været rygtet til mange andre storklubber(bl.a. AC Milan), og som en af de hotteste navne i Skandinavien, er det kun naturligt at klubbens skandinaviske scout har kigget meget på ham. Det er selvfølgelig lidt interessant at chefscouten nu angiveligt vil tage et kig på ham, men det bliver først rigtigt interessant, hvis det rent faktisk er Steve Rowley der møder op til kampen. Men selv det betyder nødvendigvis ikke noget, og jeg vil hellere vente med at gøre mig tanker om det, til det viser sig om der kommer noget mere konkret ud af det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har dog svært ved at tro på, at Arsenal vil betale, hvad FCK kræver.
FCK er i en voldsomt god position rent forhandlingsmæssigt. Rimelig sikker udsigt til CL (mere end man kan sige om Arsenal) og samtidigt på ingen måde presset økonomisk til et salg. Det ville langt fra være første gang, at de pure nægter at fravige deres økonomiske krav.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#6951 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden
#6952 Åkepool 12 år siden
Dortmund.
Real Madrid.
Barcelona.
Juventus.
#6953 MMB 12 år siden
#6954 Åkepool 12 år siden
Pulje og pulje. De skal bare møde hinanden ;)
#6955 MMB 12 år siden
http://lundbech.com/wp-content/ill/flueknepperi.jp...
#6956 Åkepool 12 år siden
#6957 Åkepool 12 år siden
Så er den flotte sejr over Tottenham pisse ligegyldig, når man ugen efter serverer sådan en gang uinspirerende lort!
Jeg brækker mig :(
#6958 Åkepool 12 år siden
Deres Skandinaviske scout skulle eftersigende ha' set Cornelius 10 gange og har nu anbefalet ham på det varmeste til deres chefscout.
Ja, læs det nu bare her:
http://www.sporten.dk/superligaen/arsenals-chefsco...
#6959 Kruse 12 år siden
Jeg tager det med et gran salt, da han har været rygtet til mange andre storklubber(bl.a. AC Milan), og som en af de hotteste navne i Skandinavien, er det kun naturligt at klubbens skandinaviske scout har kigget meget på ham. Det er selvfølgelig lidt interessant at chefscouten nu angiveligt vil tage et kig på ham, men det bliver først rigtigt interessant, hvis det rent faktisk er Steve Rowley der møder op til kampen. Men selv det betyder nødvendigvis ikke noget, og jeg vil hellere vente med at gøre mig tanker om det, til det viser sig om der kommer noget mere konkret ud af det.
#6960 HonoDelLoce 12 år siden
FCK er i en voldsomt god position rent forhandlingsmæssigt. Rimelig sikker udsigt til CL (mere end man kan sige om Arsenal) og samtidigt på ingen måde presset økonomisk til et salg. Det ville langt fra være første gang, at de pure nægter at fravige deres økonomiske krav.