Gravatar

#691 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (690) skrev:
Vanvittig kamp imellem Tottenham og Arsenal indtil videre. Der er spillet 12 minutter og der står 2-1 til Arsenal.

Ja, det har været indianer-fodbold her fra start af ! :D Lovely ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#692 Antlion 13 år siden

Tottemham 2-3 Arsenal

Hektisk start og afslutning på første halvleg. :)
Gravatar

#693 Kruse 13 år siden

Jeg ville sgu' gerne være neutral i forhold til denne kamp, så jeg bare kan nyde den fantastiske fodboldkamp, men kæft hvor er det nervepirrende og næsten ikke til at holde ud.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#694 HonoDelLoce 13 år siden

Føj hvor er Messi og Villa latterlige at se på.. Så ondt de kan have - og så hurtigt de alligevel kan komme op at stå så snart bolden er i nærheden..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#695 HonoDelLoce 13 år siden

Nøj hvor er Barca heldige med ikke at være bagud med mindst 2 mål...
Gravatar

#696 dyg 13 år siden

Hvorfor se sådan en b-kamp, når der er underholdning af højeste kaliber fra London?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#697 HonoDelLoce 13 år siden

dyg (696) skrev:
Hvorfor se sådan en b-kamp, når der er underholdning af højeste kaliber fra London?

Der zappes ;) Eller.. Spansk pokal-finale med hurtige kig over på 6'eren engang imellem :) Så desværre ikke om straffesparket var i orden :)
Gravatar

#698 Antlion 13 år siden

Fantastisk kamp!

Man bør næsten se Copa del Rey nu, men...
Gravatar

#699 Kruse 13 år siden

Shit en kamp! Mit hjerte banker stadig på fuld tryk, og selvom at jeg er skuffet over ikke at få de tre point, så kunne kampen næsten ikke ende mere retfærdigt. Fantastisk spil af begge hold, gode mål, store chancer, klasseredninger og masser af fight.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#700 loki 13 år siden

Øv og tis. Bliver spændende at se hvordan de næste 2 opgør ender.
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: