Gravatar

#701 Kruse 13 år siden

Fryd.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#702 loki 13 år siden

Heh.

Syntes naturligvis at det er ærgerligt for seværdigt fodbold at sådan en gang defensiv taktikbold kan vinde sejre, men omvendt set så var Barca ikke skarpe nok i første halvleg. Tror de næste 2 opgør ender med uafgjort i Madrid og sejr til Barce på hjemmebane. Man kan vel håbe ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#703 The Insider 13 år siden

Herligt at erobre andenpladsen! :-) Og omtrent lige så godt at se Barcelona tabe en pokalfinale. Tænk, hvis Arsenal og Chelsea vinder deres resterende 5 kampe (hvilket indebærer, at United taber 2 af slagsen), ender alle tre klubber med 79 point. Tight! Selvom jeg ikke umiddelbart er i tvivl om, at Ferguson og Co. vinder ligaen, desværre.
War. War never changes.
Gravatar

#704 Babo Rises 13 år siden

Ikke enig. United har domineret alt i England fra år 2000 til nu, selvom både Arsenal og Chelsea har vundet et par titler. Om City vil blande sig i toppen, tvivler jeg på. Det troede jeg også engang, men. Vinderne fra 2000 til nu i Spanien har været Madrid, Valencia, Deportivo og Barca, så der har været mindst ligeså (meget/lidt) "forskellighed" hvis man kan snakke om det.
Gravatar

#705 The Insider 13 år siden

#704, Ikke enig. United har domineret alt i England fra år 2000 til nu, selvom både Arsenal og Chelsea har vundet et par titler.

Ahhh.... Det er vist noget af en overdrivelse. United har vundet 5 af årtiets 10 mesterskaber, de har været uhyggeligt presset i de sæsoner, hvor de vandt (flere af gangene er det først blevet afgjort på næstsidste eller ALLERSIDSTE spilledag. såsom 06/07 og 08/09), og de har kun vundet ét FA Cup-trofæ (til forskel har Chelsea vundet 4 og Arsenal har vundet 3).

Som vi jo alle godt ved, er Spanien verdenshistoriens kedeligste liga næstefter den litauiske!
War. War never changes.
Gravatar

#706 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (705) skrev:
#704, Ikke enig. United har domineret alt i England fra år 2000 til nu, selvom både Arsenal og Chelsea har vundet et par titler.

Ahhh.... Det er vist noget af en overdrivelse. United har vundet 5 af årtiets 10 mesterskaber, de har været uhyggeligt presset i de sæsoner, hvor de vandt (flere af gangene er det først blevet afgjort på næstsidste eller ALLERSIDSTE spilledag. såsom 06/07 og 08/09), og de har kun vundet ét FA Cup-trofæ (til forskel har Chelsea vundet 4 og Arsenal har vundet 3).

Som vi jo alle godt ved, er Spanien verdenshistoriens kedeligste liga næstefter den litauiske!

Enig i alt på nær den sidste sætning ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#707 The Insider 13 år siden

#706, ja, okay, måske undervurderer jeg alligevel den litauiske liga!
War. War never changes.
Gravatar

#708 dyg 13 år siden

#707 - Nu skal du ikke snakke skidt om den litauiske liga, der er mange store talenter! Men dit syn på den spanske liga er jeg 100% enig i.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#709 HonoDelLoce 13 år siden

Mestre efter 25 spillede kampe.. Sådan!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#710 Bruce 13 år siden

#709 Ikk' ringe :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: