Gravatar

#7031 loki 12 år siden

Du mener i 1. division?

Er selv mangeårig GF'er og fuck hvor spillet har været elendigt her i foråret. Hvis vi også taber næste kamp, så begynder det at se snert ud.
www.peakoil.dk
Gravatar

#7032 Åkepool 12 år siden

Hvad fanden er det nu for noget lort!

Jeg troede jeg skulle sidde og se topopgør i Superligaen i aften, men næ nej, den kamp skal da vises på TV3-1 eller hvad f..... den nu hedder!! :(

Da jeg gik fra fuld- til mellempakken, sikrede jeg mig da lige at jeg kunne se det vigtige fodbold med de kanaler der er i mellempakken, men så laver de sguda bare en ny lortekanal, som man skal opgradere til fuldpakke igen for at se!

Forpulet l...!! :(

Så kom jeg lige af med lidt galde.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7033 Kruse 12 år siden

Åkepool (7032) skrev:
men så laver de sguda bare en ny lortekanal, som man skal opgradere til fuldpakke igen for at se!

Det er sådan set bare TV2 Sport i nye klæder.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7034 Popeye 12 år siden

Kan muligvis ses her (klik på link sker på eget ansvar): link

Men det er godt nok elendig kvalitet...
...and then some
Gravatar

#7035 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

danishbay sender den også.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7036 Åkepool 12 år siden

Kruse (7033) skrev:
Det er sådan set bare TV2 Sport i nye klæder.

Hmm, det vidste jeg ikke.

Popeye (7034) skrev:
Kan muligvis ses her (klik på link sker på eget ansvar): link

Men det er godt nok elendig kvalitet...

Tak for det, men jeg fangede den på et andet link, som også var i ringe kvalitet. Men det at den ikke kom på en kanal jeg kunne se, gjorde at jeg ikke fik set hele kampen, da jeg normalt optager og ser kampene forskudt, når ungerne er lagt. Nu gik meget af 1. halvleg med at være sammen med dem og gøre dem klar til natten. Så det værste er ikke at se det i dårlig kvalitet (selvom det også er irriterende), det værste er ikke at kunne optage og se den i ro og fred alene, når de er smidt i seng :(

Men for lige at vende kampen i få lyde: Wuhuuuuuuuuu!!!! :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7037 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg er midt i en masse læsen inden jeg skal til optagelsesprøve på lørdag, så jeg forlod FCN-FCK-kampen i pausen i går.

Min største fortrydelse dagen derpå er, at jeg ikke fik set Cornelius lave en "død and" (som jeg har døbt den) live! Det er min yndlingsjubelscene i FIFA :D

Interviewet med ham, der ligger på tv3sport.dk (hvor de også viser førnævnte jubelscene) er i øvrigt helt genialt! "Vi er i hvert fald sikre på andenpladsen nu" :D In your face, Farum Rødvinsklub!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7038 Kruse 12 år siden

Smukt med Esbjerg i pokalfinalen! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7039 dyg 12 år siden

Så kom der et HD Hero 3 Black Edition til vores lille hjem. Nu skal der leges!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7040 The Insider 12 år siden

En kamp med bid i. Fy for satan. Og Benitez havde tydeligvis glemt, at han ikke længere er Liverpool-manager.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: