Gravatar

#7101 Åkepool 12 år siden

Kruse (7084) skrev:
Men vi kan jo sådan set kun spekulere om, hvilken straf Defoe ville have fået, hvis dommeren ikke havde set situationen, og FA skulle straffe ham.

Så godt som ingen, han er englænder.

Driver (7090) skrev:
http://www.mirror.co.uk/sport/football/luis-suarez-bite-seeking-punish-1849758

Rigtig god artikel, som alle, især dem der dømmer Suarez for hårdt, burde læse.

Driver (7096) skrev:
http://www.mirror.co.uk/..

Også her bliver der skrevet nogle gode ting.

Forstår sgu godt hvis Suarez ikke gider England mere, der foregår en større menneskejagt på ham end på terroristerne i Boston. Nedlæg The FA og start noget nyt med folk der er ubestikkelige og har moral.

Og forresten rigtig flot af Dortmund :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7102 Kruse 12 år siden

Åkepool (7101) skrev:
Så godt som ingen, han er englænder.

Bullshit, selvfølgelig ville han have fået en straf(selvom at den nok ikke havde været tæt på den straf som Suarez fik).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7103 Åkepool 12 år siden

Kruse (7102) skrev:
selvfølgelig ville han have fået en straf(selvom at den nok ikke havde været tæt på den straf som Suarez fik).

Hvilket jo er fint i tråd med det jeg skrev ;)
Gravatar

#7104 The Insider 12 år siden

Puha, hvor jeg dog frygter, at Chelsea sælger Lukaku eller giver ham endnu et år i West Brom...

PS. Go Liverpool i aften! Af alle holdene i nedrykningsfare er Newcastle det mest usympatiske.
War. War never changes.
Gravatar

#7105 Åkepool 12 år siden

The Insider (7104) skrev:
PS. Go Liverpool i aften!

Og det gjorde de så :)

Godt at se at de kan uden Suarez, selvom den nok var blevet 0-10 hvis han havde spillet ;)
Gravatar

#7106 Ispep 12 år siden

Jeg har alligevel sjældent set så mange misbrugte chancer... men hold da fest en kamp.
Gravatar

#7107 Ispep 12 år siden

Jøsses mand. Hvis der ikke foretages 4-5 indkøb af ledelsen hos Barca, så ser fremtiden ret trist ud.
Gravatar

#7108 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

"Tyskerne kommer !"
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7109 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Jeg håber stadigvæk at Dortmund vinder (selv om det betyder at jeg taber endnu et væddemål). Kunne være fedt at se et hold som har et budget der er 1/3 og måske endda 1/4 af det de store klubber bruger.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7110 Ispep 12 år siden

Jeg har ikke fantasi nok til at forestille mig Dortmund vinde finalen. Bayern tror jeg er meget tilfredse med det blev Dortmund og ikke Madrid, så mon ikke Bayern vinder og snupper den titel de var så forbandet tæt på sidste år og burde da også have vundet den der.

Skriv ny kommentar: