Gravatar

#7111 Hr. Nielsen 12 år siden

Whispering Horse (7109) skrev:
Jeg håber stadigvæk at Dortmund vinder
Også her!!!

Ispep (7110) skrev:
mon ikke Bayern vinder og snupper den titel
Kunne jeg desværre også frygte!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7112 Kruse 12 år siden

Bayern og Dortmund er de to bedst spillende mandskaber i verden p.t., så jeg er sådan set ligeglad hvem der vinder, så længe at finalen bliver underholdende. Den smule modstand jeg har haft mod Bayern, har de i denne sæson visket væk med fantastisk fodbold.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7113 MMB 12 år siden

Jeg kunne godt unde Bayern et trofæ efter så mange 2. pladser. Omvendt er det også svært ikke at tage hatten af for Dortmund. Spændende bliver det i hvert fald, og jeg synes også, det er de to rigtige hold, som er i finalen.
Gravatar

#7114 Ispep 12 år siden

Gad vide om Dortmund havde sejret over United, hvis United ikke blev så groft snydt og røvpullet af dommerens dårlige kendelser i returopgøret mod Madrid. Jeg mener ganske enkelt det var kæmpe brøler og den eneste grund til Madrid vandt, takket være dommen der fald til deres side.
Gravatar

#7115 HonoDelLoce 12 år siden

Kruse (7112) skrev:
Bayern og Dortmund er de to bedst spillende mandskaber i verden p.t., så jeg er sådan set ligeglad hvem der vinder, så længe at finalen bliver underholdende. Den smule modstand jeg har haft mod Bayern, har de i denne sæson visket væk med fantastisk fodbold.

Jeg er lidt på bølgelængde med dig her.

Jeg har førhen haft sådan en ubegrundet misfølelse, når det kom til Bayern. Jeg har ingen idé om hvorfor (derfor 'ubegrundet' ;) ), men jeg har virkeligt ikke næret bare det mindste gram sympati for dem - snarere tværtimod har jeg haft sådan et barnligt håb om, at de tabte de fleste af deres kampe.

Men i denne sæson må jeg godt nok sige, at jeg er blevet "omvendt". Jeg er på ingen måde fan af Bayern, men jeg er stor fan af deres spillestil, især deres arbejdsiver. Det er så ualmindeligt dejligt forfriskende at se noget direkte angrebsspil, uden at det bliver til at losse lange bolde fremad og håbe på det bedste.

Desværre er jeg bange for, at det bliver en kort fornøjelse. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Guardiola vil implementere samme koncept, som han stod for i Barca, og så er det s'gu slut med det direkte, målsøgende spil.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7116 Ispep 12 år siden

Jeg tror måske ikke Pep vil ændre så meget igen. Det vil ikke give mening. Desuden tror jeg også ledelsen i Bayern har så stor indflydelse på holdet, at han nok næppe kommer til at sidde i stolen hvis han ikke leverer varen som der forventes.
Gravatar

#7117 Kruse 12 år siden

HonoDelLoce (7115) skrev:
Jeg er på ingen måde fan af Bayern, men jeg er stor fan af deres spillestil, især deres arbejdsiver. Det er så ualmindeligt dejligt forfriskende at se noget direkte angrebsspil, uden at det bliver til at losse lange bolde fremad og håbe på det bedste.

Jamen, jeg er helt enig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7118 Driver 12 år siden

Jeg må også indrømme, at Bayern har vundet stor respekt hos mig. Ikke siden Giovane Elber og Roy Makaay har jeg haft større grund til sympati for dem. Elber og Makaay var geniale.

Kan man andet end at synes bare lidt om dem, når man ser sådan noget her:

:D

Jeg holder dog, uden tvivl, med Dortmund i finalen. Deres fans er fantastiske og sympatiske og deres træner er så gennemført cool.

Jeg fucking elsker Jürgen Klopp og hans smil. Sikke en karisma. Manden er så gennemført badass og cool.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7119 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Og så er Klopp jo inspireret af mesteren Sacchi

“I’ve never met Sacchi, but I learned everything I am as a Coach from him and my former Coach who took it off Sacchi,” the German, 45, noted.

“We knew that if Sacchi could do what he did with Paolo Maldini, Franco Baresi, Demetrio Albertini and all these guys then we could do the same.

“OK, we’re not as good, but tactical discipline is no problem – if they can do it then we can do it.

“So my team is 10 per cent of the team of Arrigo Sacchi.”
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7120 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Fantastisk med en Milan sejr i dag. Så er der 4 point ned til Viola. At det så var en elendig kamp er en anden ting.

Galliani: "Abbiati was the best player today. He saved the result. He can stay here as long as he wants - he has a life policy."
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: