Gravatar

#7131 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg sad og så Merseyside-derbyet med en kammerat, der er Everton-fan (hvilket har givet meget færre diskussioner, end man skulle tro igennem tiderne ;) ).

Jeg argumenterede for, at Fellainis albue-til-ansigt-tacklinger var lige så svinske som f.eks. Suarez' bid, hvor han mente, at det overhovedet ikke kunne sammenlignes.

Men det synes jeg nu alligevel sagtens, at det kan.

En uheldigt placeret albue i en luftduel er hvad der sker i alle fodboldkampe. Men at man uden grund svinger sin albue op i ansigtet på modstandere uden grund er lige så forkert ifølge fodboldreglerne og kan ydermere skade ret meget mere end et bid.

Jeg er med på, at et bid er meget mere... Aparte... Det er mere usædvanligt, om man vil - og mere chokerende. Men jeg kan virkelig ikke se, at det skulle være mere 'forkert' end bevidst at svinge albuen mod ansigtet på en modstander, vel vidende hvilke skader det kan give.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7132 Åkepool 12 år siden

HonoDelLoce (7131) skrev:
Jeg er med på, at et bid er meget mere... Aparte... Det er mere usædvanligt, om man vil - og mere chokerende. Men jeg kan virkelig ikke se, at det skulle være mere 'forkert' end bevidst at svinge albuen mod ansigtet på en modstander, vel vidende hvilke skader det kan give.

Er ganske enig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7133 The Insider 12 år siden

Vildt at Ferguson takker af. Lad os bare håbe, at det ikke betyder, at Mourinho ændrer retning. Jeg vil nok gætte på Moyes.
War. War never changes.
Gravatar

#7134 knipsknips 12 år siden

Tænker og Moyes. Hans kontrakt udløber til sommer, og han har umiddelbart ikke ville forlænge.

Dog har Mourinho flirtet med United af flere omgange.
Gravatar

#7135 Kruse 12 år siden

Det bliver spændende at se United i de kommende år uden Ferguson. De har selvfølgelig stadig setuppet til at være en vindende klub, men det bliver svært at finde(for ikke at sige umuligt) en træner af Fergusons kvalitet og format.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7136 HonoDelLoce 12 år siden

Det kunne nemt blive en Moyes, men jeg kan heller ikke lade være med at tænke på Klopp (selvom jeg gerne så ham i Madrid :) ).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7137 Driver 12 år siden

Er Alex Ferguson død?!? ...Det skulle man da i hvert fald tro, med al den mediedækning han får. David Beckham figurerede på Sky Sports liste over folk, man kunne oddse på, skulle overtage gødningejobbet i manure.

Spændende om nikkedukken Rene Meulensteen får lov at blive, eller om Fergies arvetager, rent faktisk vil have en kompetent assistent. What am I saying? - Det kunne jo ikke rage mig mindre.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7138 Driver 12 år siden

Tænk sig den stakkel, der skal overtage manager-posten alt imens Fergie sidder på direktørgangen. Av, av, av, jeg har ikke lyst til at være i den persons sko. Et mere usympatisk og kold og kynisk individ end Fergie, skal man da lede længe efter. Sædet vil brænde efter ingen tid og alle managerens dispositioner vil blive foretaget under stor indflydelse af Ferguson.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7139 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Balotelli er dælme kølig på straffespark. Han har her til aften scoret sit 23. mål på lige så mange forsøg.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7140 Michael Andersen 12 år siden

Mon SønderjyskE har råd til ham? :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: