Gravatar

#7121 The Insider 12 år siden

Forstår ikke, hvorefter i alverden Howard Webb ikke røg med på årets hold i England. Han spiller jo sublimt for Uniteds defensiv. Som kommentatorerne også bemærkede: I de 13 kampe, Webb har medvirket i på Old Trafford, har United vundet de 12
War. War never changes.
Gravatar

#7122 Driver 12 år siden

The Insider (7121) skrev:
Forstår ikke, hvorefter i alverden Howard Webb ikke røg med på årets hold i England. Han spiller jo sublimt for Uniteds defensiv. Som kommentatorerne også bemærkede: I de 13 kampe, Webb har medvirket i på Old Trafford, har United vundet de 12

Alligevel forunderligt, at han smed hobitten KORREKT ud. En elendig dommer, der favoriserer Manure, det er han dog stadig.

Unge Oliver, var heller ikke helt opgaven voksen nok idag, da han dømte derbyet imellem Liverpool og dem i blå.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7123 Yellow-TV 12 år siden

Ser i andre AGF mod RFC?
Gravatar

#7124 Driver 12 år siden

Thomas Gaardsøe er en klaphat.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7125 The Insider 12 år siden

Hørt! Sikke dog en nar! To bolde til Chelsea for at have spilovertaget og vinde på Old Trafford? Haha!
War. War never changes.
Gravatar

#7126 Driver 12 år siden

The Insider (7125) skrev:
Hørt! Sikke dog en nar! To bolde til Chelsea for at have spilovertaget og vinde på Old Trafford? Haha!

Men ikke nok med det. Han mente, at hobittens røde kort højest var til gult. Det er så, hvad det er (manden er nok manure-fan), MEN han begrunder det sgu med den måde David Luiz reagerer på (Luiz lå og smilede). Luiz reaktion har intet at gøre med om det skal være til gult eller rødt kort. Det er noget forbandet bavl og en dårlig undskyldning fra den inkompetente Thomas Gaardsøe. Tosset at bruge Luiz reaktion for et argument for, hvorfor der ikke skal dømmes rødt kort. Gaardsøe var et flop på en fodboldbane og et lige så stort flop i et tv-studie lader det til.

Det svarer jo til, at Fellaini havde til hensigt at smaske en albue i ansigtet på Agger, men ikke lykkedes med det og derfor ikke skal vises ud for det. Tosset. Jeg HADER Fellaini og hans albuer - Ufatteligt, at han ikke blev smidt ud i dag.

Men sådan fungerer Thomas Gaardsøes hjerne åbenbart.
Gravatar

#7127 Kruse 12 år siden

Thomas Gaardsøe er et fjols uden lige, og er absolut en af de dårligste fodboldeksperter vi har får tiden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7128 The Insider 12 år siden

#7126, enig i ethvert ord.
War. War never changes.
Gravatar

#7129 HonoDelLoce 12 år siden

Driver (7126) skrev:
Jeg HADER Fellaini og hans albuer - Ufatteligt, at han ikke blev smidt ud i dag.

Ganske enig. Det er vanvittigt, at der ikke snart bliver givet en reprimande fra FA. Det er hver evig eneste kamp man ser, hvor han fuldstændigt unødigt svinger albuer og hænder i ansigtet på modstandere.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7130 Åkepool 12 år siden

Driver (7126) skrev:
Jeg HADER Fellaini og hans albuer - Ufatteligt, at han ikke blev smidt ud i dag.

Me too, han er fandme et svin. Alle hans albuer burde efter dagens standard, give 20 dages karantæne pr. efterkrav.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: