Jeg synes det er dejligt at vi får lidt rutine ind. Om han stadig kan præstere får vi at se næste sæson, om ikke andet får vi styrket bænken. Desuden stoler jeg på Rodgers dømmekraft, især efter han har fået Sturridge og Coutinho til klubben.
Jeg må indrømme, at jeg var lidt i "chok" over, at rygterne viste sig at være sande..
Jeg ville ikke have sat penge på den transfer for et par uger siden. Jeg har stadig lidt svært ved helt at forstå bevæggrunden for sådan en transfer. Selvfølgelig er det en del erfaring og rutine, de får ind med sådan et køb, men samtidig er det også en spiller, der ret beset ikke har bevist særlig meget på topplan i et godt stykke tid.
Omvendt er det en underlig periode for Liverpool pt, for de kan ikke tiltrække de helt store navne mere (/endnu), så måske er det sådanne håbefulde transfers her, man skal satse på i et forsøg på at spille sig nærmere toppen igen. Hvis den mission så virker, så kan der satses større.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
så måske er det sådanne håbefulde transfers her, man skal satse på i et forsøg på at spille sig nærmere toppen igen. Hvis den mission så virker, så kan der satses større.
Lige præcis sådan jeg også tænker om Pool i disse dage. Så kan de sige nok så meget "Vi er Liverpool" i den tro at det er nok til at lokke spillere til, men de kommer bare ikke når man ikke kan tilføje "Og vi spiller Champions League", for det er det og mange penge der lokker de fleste nu.
Så man skal lave nogle dygtige/heldige køb fra 2. og 3. hylde, en hylde som den mulige næste mand i klubben også kommer fra:
Sådan noget lort! Ja det er min mening. Jeg ved godt at der er en del herinde der gerne ser ham smutte, men det vil være katastrofalt, de vil ikke i deres CL-løse situation, kunne lokke en spiller af hans klasse til klubben.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Sturridge har spillet blændende i Suarez fravær og ser ud til at trives godt som enlig angriber. Jeg ville også begræde et tab af Suarez, men hvis pengene forvaltes korrekt så kan han erstattes. Det bliver en kabale for Rodgers, men Suarez skylder klubben at melde hurtigt ud, hvis han vil videre, så Rodgers kan nå at hente en/flere erstatninger ind.
Mht. Touré, så er han hentet ind til at agere den rolle, som Carragher var tiltænkt, nemlig at kunne lære fra sig til de unge spillere, så de før eller siden, kan blive kørt ind på holdet. Kunne Rodgers hente Papadopoulos/Alderweireld og Thiago llori/Kurt Zouma og samtidig skippe Skrtel videre, så ser forsvaret spændende ud. Især hvis fx. Coentrao eller Lucas Digne også kan hentes ind som supplement på venstreback. Coentrao kan også fungere på venstrekant, hvilket også kun ville gavne.
Rodgers tøver i hvert fald ikke med at handle og det er positivt. Touré ind og nu også snart Aspas. Det er glædeligt at se, at han handler hurtigt, så vi ikke får endnu en Clint Dempsey situation !
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Jeg synes nu ikke han har spillet blændende, men han har da været god. Han roder sig for meget ud i driblerier og får tit afskåret sig selv med de driblinger og han er altså ikke Suarez som på en eller anden måde oftest får driblet sig igennem det hele.
Driver (7209) skrev:
men hvis pengene forvaltes korrekt så kan han erstattes
Det tror jeg ikke han kan, for Liverpool spiller ikke CL og de få spillere der kan matche Suarez' talent, de gider ikke en klub der ikke skal spille CL.
Driver (7209) skrev:
Mht. Touré, så er han hentet ind til at agere den rolle, som Carragher var tiltænkt, nemlig at kunne lære fra sig til de unge spillere
Jeg tror nu at Agger med sine 28 år, efterhånden har så meget erfaring så de bare kan kigge på ham. Jeg tror at han er hentet ind pga. sin erfaring (altså på banen, ikke til at videregive erfaringer) og til at give noget fysik og stål som modstanderen kan slå sig på.
Driver (7209) skrev:
Rodgers tøver i hvert fald ikke med at handle og det er positivt.
Det kan vi til gengæld kun være enige om.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#7201 ota123 12 år siden
#7202 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg ville ikke have sat penge på den transfer for et par uger siden. Jeg har stadig lidt svært ved helt at forstå bevæggrunden for sådan en transfer. Selvfølgelig er det en del erfaring og rutine, de får ind med sådan et køb, men samtidig er det også en spiller, der ret beset ikke har bevist særlig meget på topplan i et godt stykke tid.
Omvendt er det en underlig periode for Liverpool pt, for de kan ikke tiltrække de helt store navne mere (/endnu), så måske er det sådanne håbefulde transfers her, man skal satse på i et forsøg på at spille sig nærmere toppen igen. Hvis den mission så virker, så kan der satses større.
#7203 Åkepool 12 år siden
Lige præcis sådan jeg også tænker om Pool i disse dage. Så kan de sige nok så meget "Vi er Liverpool" i den tro at det er nok til at lokke spillere til, men de kommer bare ikke når man ikke kan tilføje "Og vi spiller Champions League", for det er det og mange penge der lokker de fleste nu.
Så man skal lave nogle dygtige/heldige køb fra 2. og 3. hylde, en hylde som den mulige næste mand i klubben også kommer fra:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fo...
Jeg har ikke set nok Spansk fodbold i den næsten forgangne sæson, til at vide om Aspas er et godt køb, men verdensklasse er han helt sikkert ikke.
#7204 dyg 12 år siden
#7205 Åkepool 12 år siden
Link?
#7206 dyg 12 år siden
The wheels certainly seem to be moving in the direction of a major Luis Suarez transfer from Anfield to the Bernabeu in the coming weeks.
Suarez also said: “I have spoken to [Brendan] Rodgers, he knows what I want. He understands my situation.”
And then added: “I love Liverpool, but I have a wife and daughter, and I’m not prepared to tolerate the English press any more.”
fra http://www.101greatgoals.com/blog/luis-suarez-i-ha...
#7207 dyg 12 år siden
#7208 Åkepool 12 år siden
#7209 Driver 12 år siden
Mht. Touré, så er han hentet ind til at agere den rolle, som Carragher var tiltænkt, nemlig at kunne lære fra sig til de unge spillere, så de før eller siden, kan blive kørt ind på holdet. Kunne Rodgers hente Papadopoulos/Alderweireld og Thiago llori/Kurt Zouma og samtidig skippe Skrtel videre, så ser forsvaret spændende ud. Især hvis fx. Coentrao eller Lucas Digne også kan hentes ind som supplement på venstreback. Coentrao kan også fungere på venstrekant, hvilket også kun ville gavne.
Rodgers tøver i hvert fald ikke med at handle og det er positivt. Touré ind og nu også snart Aspas. Det er glædeligt at se, at han handler hurtigt, så vi ikke får endnu en Clint Dempsey situation !
#7210 Åkepool 12 år siden
Jeg synes nu ikke han har spillet blændende, men han har da været god. Han roder sig for meget ud i driblerier og får tit afskåret sig selv med de driblinger og han er altså ikke Suarez som på en eller anden måde oftest får driblet sig igennem det hele.
Det tror jeg ikke han kan, for Liverpool spiller ikke CL og de få spillere der kan matche Suarez' talent, de gider ikke en klub der ikke skal spille CL.
Jeg tror nu at Agger med sine 28 år, efterhånden har så meget erfaring så de bare kan kigge på ham. Jeg tror at han er hentet ind pga. sin erfaring (altså på banen, ikke til at videregive erfaringer) og til at give noget fysik og stål som modstanderen kan slå sig på.
Det kan vi til gengæld kun være enige om.