Gravatar

#7211 Driver 12 år siden

Selvfølgelig kan Suarez erstattes. Alle kan erstattes. Det kræver til gengæld, at man evt. ændrer lidt i systemet og at man får fuld valuta, for det man henter ind. Men erstattes det kan han altså godt.

Sturridge har været skarp og arbejdsivrig i Suarez fravær. Han har bl.a. noteret sig for hattrick og generelt været en pestilens for modstanderne. Han har masser af flair, teknik og driblinger. Derudover er han lynhurtig og fysisk stærk. Det eneste, man kan frygte er, at han ikke kan holde gejsten oppe, som Suarez, der bare har den vindermentalitet, der ikke kan læres, men som nogle bare er født med.

Touré bliver et fremragende asset at have, fordi han kan viderebringe sin rutine og erfaring til de unge. Du kan da regne ud når jeg skriver, at han er hentet ind for at agere Carraghers rolle, at han er tiltænkt spilletid også. Hvis du bare har fulgt lidt med i sæsonen, vil du jo vide, at Carra har spillet konstant siden, Rodgers valgte at bruge ham i stedet for Skrtel.
Jeg satser dog på, at Rodgers får købt endnu en centralforsvarer ind.

Gad Coutinho ikke Liverpool? Gad Sturridge ikke Liverpool? Emmer de ikke af talent? Jo!

Gad Suarez ikke Liverpool da klubben heller ikke spillede Champions League - så men jo. Så den kommentar fra dig er jo alt andet end gennemtænkt. Der er masser af talent, der vil til Liverpool. Jeg undres over sådan en kommentar, når du ved, at Suarez blev hentet i en periode, hvor vi heller ikke var i Champions League.

Liverpool kan ikke hente full-grown spillere, men hvem gider også, at rapse de andre klubbers stjerner, som manure gør. Liverpool kan derimod hente talent ala. Cou, Sturridge, Suarez osv. og gøre dem til stjerner. Sådan vil Rodgers også agere, for lønbudgettet i klubben, tillader ikke, at have typer som van Persie og hvad de ellers hedder rendende.

Liverpool-tankegangen er at købe value for money, hvilket vil sige unge, billige spillere med potentiale til videresalg eller stjernestatus i klubben. Det kan man argumentere, at Rodgers ikke formåede med Allen og Borini (de skal dog have en større chance, for at vise deres værd), men man kan samtidig argumentere for, at han formåede det med Cou og Sturridge og derfor har jeg tiltro til, at Rodgers forvalter pengene fornuftigt og korrekt uafhængigt om Suarez figurerer på holdkortet fra næste sæson af eller ej.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7212 Åkepool 12 år siden

Driver (7211) skrev:
Sturridge har været skarp og arbejdsivrig i Suarez fravær

Der bliver vi så ikke enige, hattrick eller ej.

Driver (7211) skrev:
og driblinger

Som tit bringer ham på dybt vand.

Driver (7211) skrev:
Du kan da regne ud når jeg skriver, at han er hentet ind for at agere Carraghers rolle, at han er tiltænkt spilletid også

Jeg mindes ikke at have skrevet, at han ikke er tiltænkt spilletid, snarere det modsatte.

Driver (7211) skrev:
Hvis du bare har fulgt lidt med i sæsonen

Så tror jeg du lige skal klappe hesten her makker. Jeg ser alle deres kampe, medmindre en i min familie er død samme dag som de spiller. Smartaas-attituden kan du gemme til en anden.

Driver (7211) skrev:
Gad Coutinho ikke Liverpool? Gad Sturridge ikke Liverpool? Emmer de ikke af talent? Jo!

Jamen så lad mig da lige omformulere talent til verdensklasse, som er det jeg mener at Suarez har og som er det Liverpool ikke kan lokke til, før de (forhåbentlig)spiller CL igen.

Driver (7211) skrev:
Gad Suarez ikke Liverpool da klubben heller ikke spillede Champions League

Jo, men allerede der var han et problembarn der kunne skræmme mange væk og stadig "kun" et talent der kun havde vist sit potentiale i Holland og i enkelte landskampe.

Driver (7211) skrev:
Så den kommentar fra dig er jo alt andet end gennemtænkt

Jeg siger lige igen, drop alle de dumme kommentarer.

Driver (7211) skrev:
men hvem gider også, at rapse de andre klubbers stjerner, som manure gør

Det gider alle klubber, hvis de har muligheden.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7213 Driver 12 år siden

Prøv nu at forstå noget her. Suarez blev købt ind da vi ikke var i Champions League og han blev tilmed købt ind for at gøre det umulige, nemlig at erstatte Fernando Torres. Det lykkedes, så hvorfor pokker skulle det ikke lykkes igen? Du er simpelthen for for forgabt i stjernestatus, at du ikke indser, at der render masser af talent rundt i verden. Det er ikke stjernestatus spillere, men det kan de blive, ligesom Suarez blev det.

Lukaku, Benteke, Heung-Min Son osv. osv. er spillere, der har vist deres talent frem i denne sæson og næste sæson kommer der nye og sæsonen efter kommer der igen nye (Fischer fx).

Så lige meget, hvor meget, du prøver at sige, at Suarez ikke kan erstattes, så tager du fejl. For spillere kan altid erstattes.

Hvad skete der da Owen forlod Liverpool? Vi fandt erstatninger og gav Gerrard en mere målsøgende rolle = vandt Champions League - 2005. Hvad skete der da Fernando Torres forlod Liverpool? Vi hentede en fuldgod erstatning i Suarez og sådan er listen lang og alle disse spillere igennem Liverpools tid, har det tilfælles, at ingen af dem var verdensstjerner før de kom til klubben!

Et eller andet sted, kan jeg godt lide, at Liverpool ikke køber sig til succes, men forsøger at skabe den igennem de midler og det talent for sporten, som der befinder sig på Melwood og Anfield. Det er barske og unfair forhold, men det er nu engang sådan landet ligger i Liverpool FC.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7214 Åkepool 12 år siden

Driver (7213) skrev:
Du er simpelthen for for forgabt i stjernestatus

Hvad fanden i helvede ved du om det? Jeg er ikke en lille teenage-dreng der går og er forgabt i noget som helst og dine fejlslagne forsøg på at tro du kender mig, kan du godt droppe.

Driver (7213) skrev:
Lukaku, Benteke, Heung-Min Son osv. osv. er spillere, der har vist deres talent frem i denne sæson

Og som helt sikkert ikke kommer til Liverpool.

Driver (7213) skrev:
Så lige meget, hvor meget, du prøver at sige, at Suarez ikke kan erstattes, så tager du fejl.

Nej.

Driver (7213) skrev:
Et eller andet sted, kan jeg godt lide, at Liverpool ikke køber sig til succes

Næ, de køber sig til fiasko, de betalte da i dyre domme for Carroll, Henderson og Downing (de sidste to kan dog nå at blive en succes, selvom jeg tvivler), så drop det der martyr-pis på Liverpools vegne, de prøver sgu også at købe sig til succes og havde de økonomiske midler som City og Chelski, så ville de sgu også købe ind til højre og venstre, for man gør hvad man kan for at følge med de andre.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7215 ota123 12 år siden

Her må jeg erklære mig fuldstændig enig med Åkepool. Suarez er en verdensklassespiller, som vi ikke kan erstatte med de midler og den status vi i øjeblikket har. Sådan er de barske facts. Og nej spillere kan ikke altid erstattes. Jeg ved godt at ingen spiller er større end klubben, men hvis vi mister Suarez er jeg overbevist om, at vi tager et gevaldigt skridt tilbage i forhold til at komme i top 4, for vi får ikke en spiller af hans kaliber lige foreløbig.
Gravatar

#7216 The Insider 12 år siden

SÅ ER DET SGU OFFICIELT!!!! JOSE KOMMMMERRRR HJJEEEEMMM!!! JAJAJAAJAJJJAJAAAAA!!!!!!! ARDSKJSDHRKJRHWKEJHQLK"#J"!L!#L"!#!L!!!
War. War never changes.
Gravatar

#7217 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg er bare glad for at han ikke længere skal stå i spidsen for Real. Hold da op, hvor den mand kan ødelægge et omdømme..

De britiske sportsjournalister er dog helt sikkert super glad for, at Mourinho kommer lige som Ferguson stopper. Så er der masser af intriger at skrive om stadigvæk.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7218 Driver 12 år siden

@ Åkepol

Hidsig fyr alligevel. Ærlig talt, så lyder du altså som en teenage-dreng, der ikke kan bringe substans i sine kommentarer, fordi du virker indebrændt og sur. Teenage-dreng eller ej, så raser hormonerne i hvert fald hos dig. Sikkert fordi du kan se noget rigtigt i det, jeg skriver, men ikke vil indrømme det. Det er jo åbenbare facts, at tidligere stjerner er blevet erstattet.

ota123

Suarez sidder ude med karantæne allerede fra næste sæsons begyndelse, så allerede der, skal han erstattes og er indtil videre blevet det af Daniel Sturridge.

Det forbløffende ved den slags situationer er, at andre får mulighed for at vise deres værd + at resten af holdet ofte får mere ansvar og derfor viser mere. Bare se på da Torres var skadet, der slog Kuyt til og lavede de mål, Torres skulle lave eller når Gerrard har været skadet, så har en anden taget teten. Det er muligt, det ikke er individuelt ligeså gode fodboldspillere, men de er fodboldspillere med andre kvaliteter.

Lad os sige, at vi henter Aspas, så har vi allerede der en mand, der skal bevise noget og som har bevist, han kan lave mål. Et ubskrevet blad, der ligesom Sturridge og Borini skal gribe sine chancer, hvis ikke, de skal ende på transferlisten som Carroll.

Derudover går der rygter om Mkhitaryan, der har leverer mål på mål i Donesk. Går alt som fod i hose for disse to, som med Cou og Sturridge, så vil de levere en masse mål og fight.

Så selvom, du ikke kan direkte erstatte en spiller som Suarez, så kan du erstatte ham på holdet, den slags kræver bare af og til, at man ændrer på spillet og fremhæver de andres forcer.

Det er set gang på gang jo, når en spiller får et formdyk eller skifter klub, så slår andre til. Den enes død, er den andens brød.

Men igen, jeg vil ikke tage sorgerne på forskud før noget er officielt. Det skulle ikke undre mig, at medierne igen, igen har fordrejet Suarez' udtalelser. Det er set før!

Men man får ikke et bedre bevis på, at alle kan erstattes end ved at fremhæve da selvsamme Suarez erstattede Torres, der to sæsoner forinden var en af verdens suverænt bedste fodboldspillere og angribere og en vanskelig tid hos Hodgson alligevel lod sig notere for 12 mål inden januar-vinduet.

Hvis Suarez ikke kunne erstattes, så kunne Rodgers jo allerede nu ligeså godt kaste håndklædet i ringet og give op. Men sådan forholder virkeligheden sig ikke, selvom Suarez er en gudsbenådet fodboldspiller - Ingen tvivl derom.
Gravatar

#7219 Driver 12 år siden

The Insider (7216) skrev:
SÅ ER DET SGU OFFICIELT!!!! JOSE KOMMMMERRRR HJJEEEEMMM!!! JAJAJAAJAJJJAJAAAAA!!!!!!! ARDSKJSDHRKJRHWKEJHQLK"#J"!L!#L"!#!L!!!

Det bliver en voldsom og spændende sæson, vi går ind i. Især hvis City, udover Navas og Pellegrini også får hentet Cavani og at Spurs formår at holde på Bale.

Min favorit til at vinde PL, hedder i hvert fald nu, Chelsea F.C.
Gravatar

#7220 MMB 12 år siden

Driver (7218) skrev:
Hidsig fyr alligevel. Ærlig talt, så lyder du altså som en teenage-dreng, der ikke kan bringe substans i sine kommentarer, fordi du virker indebrændt og sur.

Det er i lige så høj grad dig, der virker som en hidsig fyr. Jeg er egentlig ret så ligeglad med jeres diskussion og Liverpool i det hele taget, men din konstante belærende attitude er jævnt trættende. Om du så har "ret" eller ej finder jeg underordnet.

Skriv ny kommentar: