Gravatar

#7231 MadMartigan 12 år siden

Det er så skidt Danmark!!! Jeg tror vi skal have Rommertdahl til at spille ALLE pladser!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#7232 Åkepool 12 år siden

Ja, hold da kæft en gang l...!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7233 HonoDelLoce 12 år siden

madmartigan1978 (7231) skrev:
Det er så skidt Danmark!!! Jeg tror vi skal have Rommertdahl til at spille ALLE pladser!

Lige nøjagtig i dag lignede det da, at vi havde en Rommedahl på alle pladser.

Elendige førsteberøringer, lige så elendige afleveringer, kæmpe store opspilsfejl og defensive placeringer som en dåse surstrømning kunne have klaret bedre. Det lyder da rimelig Rommedahlsk..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7234 Kruse 12 år siden

Mon vi kommer til at se andet end PL-kampe med Aston Villa, Cardiff og Swansea på tv i næste sæson?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7235 The Insider 12 år siden

Hehe :-) Men damn... Carsten Werge og Per Frimann på Premier League... som om sendefladen ikke allerede var tilpas Chelsea-hadsk.
War. War never changes.
Gravatar

#7236 Kruse 12 år siden

Premier League TV-fordeling

Jeg håber godt nok at Yousee får forhandlet TV3 Sport 2 i deres pakker.
Gravatar

#7237 Kruse 12 år siden

Kruse (7236) skrev:
Jeg håber godt nok at Yousee får forhandlet TV3 Sport 2 i deres pakker.

Og det gjorde de! TV3 Sport 2 er nu en del af deres fuldpakke, så der kan ses rigtigt meget PL-bold i den kommende sæson for mit vedkommende :)

http://epn.dk/medier/ECE5705317/yousee-abner-for-n...
Gravatar

#7238 The Insider 12 år siden

NICE!
War. War never changes.
Gravatar

#7239 zombieman 12 år siden

Fantastisk
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7240 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg bruger gerne lejligheden til endnu en gang at ytre mit store had til Carsten Werge. Ikke nok med, at han er super-irriterende at høre på, ualmindeligt selvfed og har humor som en apoteker, så har han oftest ikke anden viden om hold under den absolutte verdenselite ud over trivielle Wikipedia-facts.

Jeg er godt med på, at setup'et skal være, at Frimann er eksperten, Werge er kommentatoren. Men hvor har jeg dog utroligt mange gange siddet og været irriteret over fejl-udsagn fra Werge, hvor man tydeligt kan høre på Frimann, at han bare holder kæft i stedet for at rette (ofte for lidt senere helt nonchalant at sige nogenlunde det samme, blot tilrettet så det rent faktisk giver mening og er sandt).

Werge kan TIL NØDS gå som vært i f.eks. Fodbold Uden Filter (som jeg oftest faktisk rigtigt godt kan lide), ikke mindst fordi et udvalg af fire personer ofte bruger chancen til at gøre grin med ham. Men live på TV, og nu også som kommentator på verdens bedste fodboldliga - i guder, hvor jeg væmmes!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: