Gravatar

#7221 Driver 12 år siden

Foeller (7220) skrev:
Det er i lige så høj grad dig, der virker som en hidsig fyr. Jeg er egentlig ret så ligeglad med jeres diskussion og Liverpool i det hele taget, men din konstante belærende attitude er jævnt trættende. Om du så har "ret" eller ej finder jeg underordnet.

Hold nu op. Jeg er da ikke mere belærende end alle andre.

Der er heller intet i mine indlæg, i den her diskussion, der kan anspore om jeg er hidsig.

Du er ligeglad med vores diskussion og ligeglad med Liverpool? Så må det jo være mig, du ikke er ligeglad med...Jeg er smigret.

I øvrigt et herligt og relevant indlæg, du fik fyret af sted. Det kan heeelt sikkert bruges kontruktivt. Hvor er hovedryste-smiley, når man har brug for den.

Du er vidst jævnt træt af en masse ting. ;)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7222 MMB 12 år siden

Fint, så lad os lukke den her. Jeg har sagt, hvad jeg skulle sige. :)
Gravatar

#7223 Åkepool 12 år siden

Driver (7218) skrev:
Hidsig fyr alligevel

Nej, egentlig ikke.

Driver (7218) skrev:
Ærlig talt, så lyder du altså som en teenage-dreng, der ikke kan bringe substans i sine kommentarer, fordi du virker indebrændt og sur

Ha ha, good one :) Hvis du er så pisse klog, kan du så ikke lige belære mig om, hvad jeg skulle være så indebrændt over?

Driver (7218) skrev:
Teenage-dreng eller ej, så raser hormonerne i hvert fald hos dig

Du er jo helt væk knægt. Det er sgu længe siden der har raset nogle hormoner i min krop.

Driver (7218) skrev:
Sikkert fordi du kan se noget rigtigt i det, jeg skriver, men ikke vil indrømme det

Fuck, der fik du mig. Jeg har bare ikke, koste hvad det vil, ville indrømme at du bare har så ret i alt. Jeg vidste bare, at hvis jeg indrømmede at jeg havde fejlet og at dine vise ord var rigtige, så ville der....så ville der.... så ville der...Hov vent, der ville jo ikke ske en skid, andet end at jeg gav dig ret og hold da op hvor ville det være forfærdeligt.

Du er sgu meget sjov. Lidt dum og smartass, men sjov.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7224 Ispep 12 år siden

Alle herinde er hidsige og indebrændte folk ifølge den mest seriøse bruger, Driver. Ja tak! Bare man puster det mindste til manden, så er man stemplet som grov og hidsig. Tror bare du skal lukke den, Åkepool.
Gravatar

#7225 Åkepool 12 år siden

Ispep (7224) skrev:
Tror bare du skal lukke den, Åkepool.

Den er lukket.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7226 The Insider 12 år siden

Var det i øvrigt ikke noget med, at det er 3+ og TV3 Sport, som viser PL fra og med næste sæson? I så fald gruer jeg dæleme for kvaliteten af dækningen...
War. War never changes.
Gravatar

#7227 Kruse 12 år siden

The Insider (7226) skrev:
Var det i øvrigt ikke noget med, at det er 3+ og TV3 Sport, som viser PL fra og med næste sæson? I så fald gruer jeg dæleme for kvaliteten af dækningen...

Jo, jeg frygter også lidt hvordan de kommer til at håndtere det. Jeg har dog ikke hørt endnu, hvad deres endelige plan er i dækningen af Premier League, og hvilke kanaler de fordeler det ud på. Jeg har stadigt svært ved at se, hvordan de skal jonglere både PL og Superligaen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7228 HonoDelLoce 12 år siden

6'eren skulle, så vidt jeg har forstået, dog også blive ved med at vise nogle af kampene, ikke?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7229 Kruse 12 år siden

HonoDelLoce (7228) skrev:
6'eren skulle, så vidt jeg har forstået, dog også blive ved med at vise nogle af kampene, ikke?

Jo, det er rigtigt nok.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7230 The Insider 12 år siden

Nice!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: