Det bliver spændende allerede i første kamp (hjemme mod Stoke)
Det må man sige. Jeg har allerede sagt til min gode Pool-ven, at det hele står og falder med den kamp. Det er måske sat lidt meget på spidsen, men det er jo lige netop den problematik fra sidste sæson (og et par sæsoner før den) som du beskriver og en sejr mod Stoke, vil ha' en kæmpe psykologisk betydning for holdet og et nederlag det samme, bare modsatrettet.
Kruse (7267) skrev:
Care for a bet? :)
I'm game ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Ingen af de to klubber sidder dog med bedre kort end den anden og Atl. kender godt Suarez markedsværdi.
Liverpool sidder dog med en spiller, der gerne vil væk fra klubben, hvilket Atletico ikke gør. Så hvis Liverpool byder ind til en byttehandel, jo så vil jeg mene at Atletico sidder med en smule bedre kort på hånden. Hvor meget det kommer til at betyde, er dog ikke sikkert.
Åkepool (7271) skrev:
I'm game ;)
Er det så om Liverpool kommer i top 4 eller ej? Eller siger vi, at du siger at Liverpool kommer i top 4, og jeg siger de ikke kommer højere end top 6, så hvis de ender på en 5. plads, så har vi begge tabt, og væddemålet annulleres? Men hvis min forudsigelse går i opfyldelse, så skriver du i denne tråd, at "Arsenal er en helt igennem fantastisk klub og et fantastisk hold", og hvis din forudsigelse går i opfyldelse, så skriver jeg det samme om Liverpool. Vi må dog ikke gøre brug af smileys eller andet der kan få indlægget til at se mere sarkastisk ud.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg tænkte nu mere i retning af, hvilket af vores hold der ender højest i tabellen. Men andet kan da også bruges.
Det kan vi også. Det er selvfølgelig mere simpelt, og skal jeg være ærlig, også et væddemål jeg føler mig mere sikker på. Men så kan det selvfølgelig også komme til at bide mig hårdt i røven :)
Jeg lader dig vælge hvilken model vi går efter.
Syret! Jeg sidder og ser EfB mod AGF på TV3 Sport 1, og af en eller anden grund spiller AGF i Esbjergs udebanetrøjer. Dommeren må have ment, at de trøjer de havde med, var for tæt på i farverne til Esbjergs trøjer. Eller også glemte AGF deres trøjer.
#7271 Åkepool 12 år siden
Det må man sige. Jeg har allerede sagt til min gode Pool-ven, at det hele står og falder med den kamp.
Det er måske sat lidt meget på spidsen, men det er jo lige netop den problematik fra sidste sæson (og et par sæsoner før den) som du beskriver og en sejr mod Stoke, vil ha' en kæmpe psykologisk betydning for holdet og et nederlag det samme, bare modsatrettet.
I'm game ;)
#7272 Kruse 12 år siden
Liverpool sidder dog med en spiller, der gerne vil væk fra klubben, hvilket Atletico ikke gør. Så hvis Liverpool byder ind til en byttehandel, jo så vil jeg mene at Atletico sidder med en smule bedre kort på hånden. Hvor meget det kommer til at betyde, er dog ikke sikkert.
Er det så om Liverpool kommer i top 4 eller ej? Eller siger vi, at du siger at Liverpool kommer i top 4, og jeg siger de ikke kommer højere end top 6, så hvis de ender på en 5. plads, så har vi begge tabt, og væddemålet annulleres? Men hvis min forudsigelse går i opfyldelse, så skriver du i denne tråd, at "Arsenal er en helt igennem fantastisk klub og et fantastisk hold", og hvis din forudsigelse går i opfyldelse, så skriver jeg det samme om Liverpool. Vi må dog ikke gøre brug af smileys eller andet der kan få indlægget til at se mere sarkastisk ud.
#7273 Åkepool 12 år siden
Jeg tænkte nu mere i retning af, hvilket af vores hold der ender højest i tabellen. Men andet kan da også bruges.
#7274 Kruse 12 år siden
Det kan vi også. Det er selvfølgelig mere simpelt, og skal jeg være ærlig, også et væddemål jeg føler mig mere sikker på. Men så kan det selvfølgelig også komme til at bide mig hårdt i røven :)
Jeg lader dig vælge hvilken model vi går efter.
#7275 Åkepool 12 år siden
Så tager vi min model, om ikke andet så bare pga. denne udtalelse:
Så jeg sætter alle sejl ind på, at den bider dig i røven ;)
Jeg har før ladet mit Liverpoolhjerte guide mig ind i diverse væddemål, næsten altid med samme udgang :(
#7276 Kruse 12 år siden
Jeg holder mig generelt for væddemål angående Arsenal, men det er nu ikke gået klubben bedre af den grund :)
Jeg har dog vundet penge ved at vædde imod Arsenal, hvilket heller ikke var specielt sjovt.
#7277 Kruse 12 år siden
#7278 dyg 12 år siden
#7279 Kruse 12 år siden
#7280 dyg 12 år siden