Gravatar

#7281 Åkepool 12 år siden

Så er dagen oprundet. Mindre end fire timer og jeg glæder mig som et lille barn :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7282 MMB 12 år siden

Det bliver da ellers ikke meget kedeligere end Liverpool - Stoke som premiere? :P
Gravatar

#7283 MMB 12 år siden

Lol, Mølby skal kommentere Liverpool på 3+. Er sikker på, han nok skal være neutral! 6'eren FTW!
Gravatar

#7284 dyg 12 år siden

Er det kun her, at 6eren er lidt ude af sync? Eller måske er kommentatorerne bare en smule synske?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7285 Driver 12 år siden

82 og 83

Hvordan synes du lige selv, det går?

Fremragende præmiere på Premier League fra Stoke og i særdeleshed Liverpool.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7286 Åkepool 12 år siden

Foeller (7282) skrev:
Det bliver da ellers ikke meget kedeligere end Liverpool - Stoke som premiere? :P

Jeg var godt underholdt. Den kamp overgår hurtigt en gennemsnitlig Italiensk kamp, i tempo, intensitet, spænding og alt andet positivt.
Gravatar

#7287 MMB 12 år siden

Driver (7285) skrev:
82 og 83

Hvordan synes du lige selv, det går?

Fremragende præmiere på Premier League fra Stoke og i særdeleshed Liverpool.

Nu er det jo ret let at være bagklog. Det var vel nok den mest interessante Stoke-kamp nogensinde.
Gravatar

#7288 MMB 12 år siden

Åkepool (7286) skrev:
Jeg var godt underholdt. Den kamp overgår hurtigt en gennemsnitlig Italiensk kamp, i tempo, intensitet, spænding og alt andet positivt.

Hvornår har du sidst set en italiensk kamp, kunne man spørge?
Gravatar

#7289 Åkepool 12 år siden

Foeller (7288) skrev:
Hvornår har du sidst set en italiensk kamp, kunne man spørge?

Det ved jeg ikke, kunne jeg svare.
Gravatar

#7290 Slettet Bruger [3915156540] 12 år siden

Overvejer at smide 100 kroner på at FCK bliver danske mestre. Der burde være nogle gode odds at hente.

Nu har jeg godt nok ikke set en eneste superligakamp i år, eller følger med i ligaen i det hele taget. FCKs dominans taget i betragtning og deres trup i særdeleshed, burde det ikke være en umulig opgave.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: