Fremragende præmiere på Premier League fra Stoke og i særdeleshed Liverpool.
Nu er det jo ret let at være bagklog. Det var vel nok den mest interessante Stoke-kamp nogensinde.
Eller generelt bare klog. Du kunne jo fx, inden kampen, have noteret dig, at Mark Hughes har erstattet Tony Pulis som Stoke træner, og han har en lidt anderledes filosofi end Pulis destruktive lossen bolde, hvilket vi også fik at se, selvom Hughes LANGT fra, kan være tilfreds med Stokes spil.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Nu var det nok nærmere manglen på defensiv organisation snarere end de offensive takter fra Stoke, som var med til at gøre kampen spændende. Jovist, der var da forbedringer fra Stokes side, men da absolut ikke noget, der gør Stoke til et attraktivt hold. Det er da bestemt et skridt i den rigtige retning at gå væk fra de konstant lange indkast og gå over til lidt mere småspil, men der skal trods alt noget mere til, før de deres spil kan kategoriseres som tilnærmelsesværdigt interessant. Stokes overraskende mangel på organisation kombineret med fint Liverpool spil var, hvad der gjorde kampen spændende.
Overvejer at smide 100 kroner på at FCK bliver danske mestre. Der burde være nogle gode odds at hente.
Nu har jeg godt nok ikke set en eneste superligakamp i år, eller følger med i ligaen i det hele taget. FCKs dominans taget i betragtning og deres trup i særdeleshed, burde det ikke være en umulig opgave.
Havde de vundet over os (GF'er) eller bare spillet rimeligt overbevisende så måske, men den kamp understregede at de kære københavnere vitterlig har problemer både defensivt såvel som offensivt.
Jeg siger ikke at FCM nødvendigvis bliver danske mestre, men FCK har vist forspildt deres chance. Deres CL-eventyr bliver nok temmelig katastrofalt rent resultatmæssigt, og det kommer også til at koster kræfter (og giver måske skader) hvor de resterende danske hold ikke har nogle europæiske kampe at bekymre sig om (foruden FCN's 2 kampe mod Elfsborg hvor det er tvivlsomt om de kvalificerer sig).
Så nej jeg tror ikke på FCK i denne sæson, men for dansk fodbold håber jeg alligevel, at kan overraske i deres CL-gruppe.
Deres CL-eventyr bliver nok temmelig katastrofalt rent resultatmæssigt, og det kommer også til at koster kræfter (og giver måske skader) hvor de resterende danske hold ikke har nogle europæiske kampe at bekymre sig om (foruden FCN's 2 kampe mod Elfsborg hvor det er tvivlsomt om de kvalificerer sig).
Så nej jeg tror ikke på FCK i denne sæson, men for dansk fodbold håber jeg alligevel, at kan overraske i deres CL-gruppe.
#7291 Driver 12 år siden
Eller generelt bare klog. Du kunne jo fx, inden kampen, have noteret dig, at Mark Hughes har erstattet Tony Pulis som Stoke træner, og han har en lidt anderledes filosofi end Pulis destruktive lossen bolde, hvilket vi også fik at se, selvom Hughes LANGT fra, kan være tilfreds med Stokes spil.
#7292 MMB 12 år siden
#7293 loki 12 år siden
Havde de vundet over os (GF'er) eller bare spillet rimeligt overbevisende så måske, men den kamp understregede at de kære københavnere vitterlig har problemer både defensivt såvel som offensivt.
Jeg siger ikke at FCM nødvendigvis bliver danske mestre, men FCK har vist forspildt deres chance. Deres CL-eventyr bliver nok temmelig katastrofalt rent resultatmæssigt, og det kommer også til at koster kræfter (og giver måske skader) hvor de resterende danske hold ikke har nogle europæiske kampe at bekymre sig om (foruden FCN's 2 kampe mod Elfsborg hvor det er tvivlsomt om de kvalificerer sig).
#7294 Popeye 12 år siden
Esbjerg skal altså også spille europæisk, du....
#7295 MMB 12 år siden
Billede
#7296 Åkepool 12 år siden
Han er vist alene, tror jeg ;)
#7297 MMB 12 år siden
#7298 Kruse 12 år siden
Hehe!
Som man kan se på dette billede, så er Wenger allerede ved at have fundet et godt brød til midtbanen!
Der er nu andre på Filmz, men i denne tråd er jeg vidst lidt alene :)
#7299 Åkepool 12 år siden
Så må du da lokke dem ind i denne tråd :)
Er det nogle af de faste brugere?
#7300 Kruse 12 år siden
Søren Ildved a.k.a. Benway kan vel godt kaldes for en fast bruger :)
De andre jeg er stødt på er nok ikke knapt så faste.