Gravatar

#7311 knipsknips 12 år siden

The Insider (7310) skrev:
Kan han mon sikre tre nedrykninger i streg?

Not even funny :( !!!
Gravatar

#7312 Åkepool 12 år siden

The Insider (7310) skrev:
Kan han mon sikre tre nedrykninger i streg?

Så slapper du!

Eller du kommer over knæet.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7313 The Insider 12 år siden

Muhahaha!

Jeg har dog hverken nogen forkærlighed for eller aversion mod FCK eller andre danske klubber. Dansk fodbold døde, den dag FC Fyn blev opløst.
War. War never changes.
Gravatar

#7314 Driver 12 år siden

Dejlig gunstig situation, vi står i nu, som Liverpool fans.

Arsenal ser ud til at sikre sig Champions League bold, men får samtidig ikke fat i Suarez. Ydermere er Podolski rygtet til Schalke og Wenger har ikke held med at hente nye ind, so far. Ergo ser Arsenal ud til, igen i år, at skulle bruge ekstra mange kræfter på både CL og Premier League, alt imens deres trup endnu ikke er blevet styrket.

Samtidig, et andet sted i London, ser det ud til, at Bale skifter til Real Madrid, hvilket vil være en klar svækkelse af Spurs mandskab, til trods for, at de har hentet nye navne ind og forsøger at hente flere ind. De vil, under alle omstændigheder, være markant svækkede til den kommende sæson nu, hvor Bale forhåbentlig ikke længere er der til at bære dem frem og hvor store dele af deres spil skal lægges om, fordi de mister deres stjerne.

Not bad, not bad at all.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7315 Kruse 12 år siden

Driver (7314) skrev:
Samtidig, et andet sted i London, ser det ud til, at Bale skifter til Real Madrid, hvilket vil være en klar svækkelse af Spurs mandskab, til trods for, at de har hentet nye navne ind og forsøger at hente flere ind. De vil, under alle omstændigheder, være markant svækkede til den kommende sæson nu, hvor Bale forhåbentlig ikke længere er der til at bære dem frem og hvor store dele af deres spil skal lægges om, fordi de mister deres stjerne.

Hvis de sikrer sig Willian og Lamela, som begge er kraftigt rygtet til dem, så ser jeg dem slet ikke som stærkt svækket hvis Bale ryger til Madrid. Selvom at de mister en spiller, der kunne sikre dem sejre, når resten af holdet ikke fungerede, så vil de stadig overall have det stærkeste hold de har haft i rigtigt mange år.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7316 Driver 12 år siden

Jeg tror altså ikke, at man kan betvivle Bales værdi for dem. Hvad vigtigt er er, at de er nød til at lægge mange dele af deres spil om og eftersom, at sæsonen er skudt i gang, vil det kræve kampe, hvor den slags skal tilvænnes. Vi så samtidig, at de langt fra var imponerende imod Palace uden Bale.

Der går ydermere rygter om, at de kun vil sikre sig den ene af Willan og Lamela. Det ser ud til at blive Willian (som jeg i øvrigt mener, at de betaler overpris for, hvis rygterne taler sande).
Forhandlingerne med Lamela skulle være brudt sammen, men nu må vi se.

Jeg vil dog betragte dem som svækkede, uvilkårligt af, hvem de formår at hente ind. Dertil har de ikke evnerne til at hente stærke nok navne ind og der findes heller ikke stærke nok navne, der ikke allerede spiller i Champions League og med om mesterskabet i diverse ligaer, selvom de uden tvivl vil gøre et forsøg.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7317 Driver 12 år siden

Det handler selvfølgelig også om, hvor hurtigt de nye falder til og ikke mindst også om de formår at slå igennem. Det må tiden jo vise. Jeg håber det dog ikke, for Spurs vedkommende.
Gravatar

#7318 Kruse 12 år siden

Storslået fight af Esbjerg! Smukt! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7319 Åkepool 12 år siden

Driver (7316) skrev:
Det ser ud til at blive Willian (som jeg i øvrigt mener, at de betaler overpris for, hvis rygterne taler sande).

Jeg vil også mene at hans prisleje er alt for højt. Jeg tror (og håber) ikke han bliver et stort hit.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7320 Driver 12 år siden

Nu melder Sky Sports sågar, at Chelsea er gået ind i kampen om Willian. Det ender nok med en budkrig, hvilket må siges at være fint, at Liverpool undgår. Jeg tror desuden ikke, at Liverpool ville kunne have matchet Chelsea i en sådan budkrig, men fint, at prisen på Willian, meget vel, kan tænkes at bliver skruet endnu mere op nu.

Skriv ny kommentar: