Gravatar

#7321 The Insider 12 år siden

Hvad fanden skal Chelsea dog bruge ham til... Gider sgu ikke endnu en sæson uden en angriber.
War. War never changes.
Gravatar

#7322 Driver 12 år siden

Nej, det er ikke ligefrem kanter, som Chelsea mangler mest. Apropos angribere, så har de jo hentet Lukaku hjem, det er vel ikke så skidt?
Han kunne da meget vel blive den faste mand på toppen for Chelsea i denne sæson. Den nye Drogba måske. Hvem ved.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7323 The Insider 12 år siden

Jeg kan godt lide Lukaku, men han er stadig i udvikling, Ba er ubrugelig, og Torres brillerer i hver fjerde kamp. Uden Martinez eller Rooney er vi screwed.
War. War never changes.
Gravatar

#7324 Driver 12 år siden

Vil du have Rooney i en goal-getter rolle? Så han er ikke tiltænkt samme rolle som han spiller i Man U? I så fald havde jeg klart foretrukket Jackson Martinez. Der er lidt mere fox in the box over ham end Rooney, der gerne vil være over det hele på banen.

Nu vi er ved angribere, så tror jeg også, at Norwich har skudt papegøjen med deres indkøb af Ricky van Wolfswinkel. Ham har jeg altid godt kunne lide, ikke mindst pga. af hans navn.

“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7325 The Insider 12 år siden

Tror helt sikkert at Rooney vil blive brugt som lone frontman (ikke nødvendigvis udelukkende, men afgjort hovedsageligt), hvis han bliver hyret. Krydser samtlige fingre.
War. War never changes.
Gravatar

#7326 MMB 12 år siden

Gravatar

#7327 Åkepool 12 år siden

Vi ligger nr. 2! Vi ligger nr. 2! :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7328 Kruse 12 år siden

....efter lige så mange spillede runder :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7329 The Insider 12 år siden

Så er det sgu på mandag, at jeg for første (men bestemt ikke sidste) gang spiller penge på Chelsea-nederlag. Især ovenpå weekendens foreløbige forløb
War. War never changes.
Gravatar

#7330 Pécuchet 12 år siden

Foeller (7326) skrev:

Det var godt nok en sørgelig omgang fodbold fra Milans side.
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: