Gravatar

#7411 Pécuchet 11 år siden

Der burde have været Roser.
Gravatar

#7412 Åkepool 11 år siden

The Insider (7409) skrev:
Uafgjort i Manchester havde været lækkert

Også hvad jeg håbede på.

Meeeen:

The Insider (7409) skrev:
damn hvor føles det også bare godt at se United blive udraderet...

Ja det gør så :)

Kom så Kruse... "I ligger nr. 1! I ligger nr. 1!" :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7413 Kruse 11 år siden

Jeg begår ikke den samme fejl som dig, og jinxer sådan noget :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7414 Åkepool 11 år siden

Kruse (7413) skrev:
Jeg begår ikke den samme fejl som dig, og jinxer sådan noget :)

Det var ikke en fejl, jeg skrev jo at jeg ville udnytte det imens jeg kunne ;)

Jeg er på ingen måde overtroisk med fodbold. Jeg er ganske sikker på, at lige meget hvad jeg gør eller ikke gør, på ingen måde påvirker de spillere der spiller i England.

Men det ved både du og Insider jo også og alligevel.... ;)

Gravatar

#7415 Kruse 11 år siden

Åkepool (7414) skrev:
Jeg er på ingen måde overtroisk med fodbold. Jeg er ganske sikker på, at lige meget hvad jeg gør eller ikke gør, på ingen måde påvirker de spillere der spiller i England.

Jeg har det skam på samme måde. Alligevel kan jeg godt lide at skyde skylden på sådanne ligegyldige handlinger :)

Og fjerner vi hele jinx-snakken, så ved jeg at det stadig er tidligt i sæsonen endnu, så at juble ret meget over en førsteplads lige nu, virker lidt nyttesløs. Men det er da dejligt :)
Gravatar

#7416 Åkepool 11 år siden

Kruse (7415) skrev:
så at juble ret meget over en førsteplads lige nu, virker lidt nyttesløs

Når det er noget Liverpool ikke har været i nærheden af i årevis, så skal det bare udnyttes, for det varer jo ikke længe, som vi allerede kan se :)

Kruse (7415) skrev:
Alligevel kan jeg godt lide at skyde skylden på sådanne ligegyldige handlinger :)

Tja, det kan man også gøre. Jeg vælger, som f.eks. i weekenden, at skyde skylden på Brendan Rodgers, for at sætte et mærkeligt hold og ikke mindst på selve holdet, for at spille rent ud sagt ad helvedes til, fra der var spillet et kvarter og til slutfløjt.

Men fedt kunne det være hvis man bare vidste, at huskede man at tage blusen på eller spille på modstanderen, så ville Liverpool vinde :)
Gravatar

#7417 Kruse 11 år siden

Åkepool (7416) skrev:
Men fedt kunne det være hvis man bare vidste, at huskede man at tage blusen på eller spille på modstanderen, så ville Liverpool vinde :)

Bare lige for at præcisere, så er det kun en meget lille del af skylden jeg lægger på disse handlinger. Wenger, skader, dommeren, eller visse spillere får 99 % af skylden.

Alligevel har jeg ikke haft Arsenal-trøjen på siden Aston Villa-kampen, og jeg tager den nok ikke på igen, før at vi taber næste gang(hvilket selvfølgelig er et tegn på at trøje-heldet har vendt!) :)
Gravatar

#7418 Åkepool 11 år siden

Kruse (7417) skrev:
Alligevel har jeg ikke haft Arsenal-trøjen på siden Aston Villa-kampen

He he, jeg var nu også selv sådan i gamle dage. Der skulle jeg altid se kamp med Liverpool bluse på, ellers kunne det gå galt.

Efter jeg har fået unger, optager jeg de fleste kampe og ser dem om aftenen, når de er lagt og der er ro i lejren, for der skal være fuld koncentration om kampen.

Det minder mig om en episode for en del år siden, hvor mig og en kammerat som jeg tit så Liverpool sammen med dengang, skulle spille noget indendørs i samme tidsrum som Liverpool spillede. Så han optog den og vi skulle så se den hos ham efterfølgende.
Vi kom hjem til ham og fik sat videoen igang, komplet med optakt og da optakten var slut og kampen skulle starte, farede han pludselig op og ind på soveværelset og kom ud med sin Liverpool bluse som han ville tage på i sidste øjeblik, sådan helt puha, jeg nåede det-agtigt, hvor jeg så mindede ham om, at kampen var spillet og det var en optagelse, hvortil han sagde "arh, bare for en sikkerheds skyld".

En lang historie, men jeg synes bare lige den skulle med, når vi snakker overtro omkring fodbold, som der jo er vildt meget af, både hos spillere og fans.
Gravatar

#7419 Driver 11 år siden

Dommeren er helt væk i Aston V - Spurs kampen...
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7420 The Insider 11 år siden

God damn, Moses! Kom nu, Liverpool - vi vil have forlænget spilletid!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: