Endnu et nederlag og endnu et spild af kræfter ala Notts County kampen. Stram dig nu an Rodgers for pokker og så drop de stærke spillere når det gælder den ligegyldige Mickey Mouse cup. Dejligt at være ude og det mener jeg rent faktisk, for han ville jo absolut bruge de bedste spillere i den ligegyldige cup.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Puha, det holdt fandme hårdt mod WBA, men det lykkedes da, selvom at nogle af ungdomsspillerne var decideret pinlige. Til gengæld gjorde Bendtner det faktisk fornuftigt, selvom det heller ikke var nogen vild præstation af ham. Han lavede dog en flot assist.
Det bliver desværre kun til en enkelt kamp mere for ungdoms/reserveholdet, da Chelsea uden problemer sender dem ud i næste runde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Total dominans af Arsenal mod Napoli. 1. halvleg var endda noget af det flotteste fodbold jeg længe har set. Özil og Ramsey gjorde hvad det passede dem. Giroud vandt vandt nærmest samtlige dueller, og Flamini dirigerede midtbanen fornemt. 2. halvleg tog Arsenal foden af speederen en smule, men havde stadig fuld kontrol over kampen. Usvigelig sikker sejr.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Hehe, nope! Men han bliver alligevel behandlet lidt som et højhelligt idol herinde. Jeg finder det besynderligt, når nu han er så allerhelvedes usportslig og opfører sig sindssygt forkælet og uansvarligt uden for banen.
#7421 Driver 11 år siden
#7422 Kruse 11 år siden
Det bliver desværre kun til en enkelt kamp mere for ungdoms/reserveholdet, da Chelsea uden problemer sender dem ud i næste runde.
#7423 The Insider 11 år siden
#7424 Åkepool 11 år siden
Og så er Liverpool desværre ude, af noget af det eneste de havde chance for at vinde i denne sæson :(
#7425 The Insider 11 år siden
http://www.zimbio.com/photos/Paul+Greengrass/Chels...
#7426 Driver 11 år siden
#7427 Kruse 11 år siden
#7428 The Insider 11 år siden
#7429 Kruse 11 år siden
Har du nogensinde været i tvivl?
#7430 The Insider 11 år siden