Jeg sagde jo at Chelsea stensikkert ville vinde. Med Hart(hold da op han er faldet i niveau!) på mål ville City unægteligt lukke dumme mål ind. Og Tottenham er selvfølgelig svineheldige med at få et tyndt straffespark. Suk.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7473, præciiiis! Hey, det er ikke så længe siden, at jeg satsede penge på et ANDET Chelsea-nederlag, som så i stedet endte med, at Torres løb rundt om målmanden og sparkede bolden ind i et tomt mål (hint: 2-2). Vi kan vist godt droppe at kalde det "overtro" nu og kalde det "reel videnskab".
#7475, jeg har tabt penge på stort set alle kampene, hvilket igen beviser, at strategien virker! :-) Og savner slet ikke pengene, idet jeg ved, at de jo har hjulpet klubben! Woooohooooo!!
Bum! 2-0. Lækkert resultat på en fremragende kamp! Jeg brugte Johan-metoden, hvilket betød at jeg tabte 200 kr.(og den mulige gevinst på lidt over 1100 kr.), men med en Arsenal sejr er jeg fuldstændigt ligeglad :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg havde selvfølgelig foretrukket uafgjort, men hvis Arsenal endelig skal vinde, så er 2-0 at foretrække, så Chelsea bevarer andenpladsen pga. målscoren.
#7471 Kruse 11 år siden
#7472 The Insider 11 år siden
#7473 Kruse 11 år siden
Dit væddemål tvang ganske enkelt Joe Hart ud af målet!
#7474 The Insider 11 år siden
#7475 Michael Andersen 11 år siden
Hvordan ser det totale regnskab ud på de der spil? :)
#7476 The Insider 11 år siden
#7475, jeg har tabt penge på stort set alle kampene, hvilket igen beviser, at strategien virker! :-) Og savner slet ikke pengene, idet jeg ved, at de jo har hjulpet klubben! Woooohooooo!!
#7477 Kruse 11 år siden
#7478 The Insider 11 år siden
Jeg havde selvfølgelig foretrukket uafgjort, men hvis Arsenal endelig skal vinde, så er 2-0 at foretrække, så Chelsea bevarer andenpladsen pga. målscoren.
#7479 Åkepool 11 år siden
Altid noget at man så kan glæde sig lidt over FCK.
Ikke at glæden over FCK, på nogen måde kommer i nærheden af skuffelsen over Liverpool :(
#7480 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden