Gravatar

#7471 Kruse 11 år siden

Jeg sagde jo at Chelsea stensikkert ville vinde. Med Hart(hold da op han er faldet i niveau!) på mål ville City unægteligt lukke dumme mål ind. Og Tottenham er selvfølgelig svineheldige med at få et tyndt straffespark. Suk.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7472 The Insider 11 år siden

Hold. Da. Fest. Og hvorfor vandt Chelsea? UDELUKKENDE fordi jeg satsede penge på X2! Min overtro endnu en gang valideret!
War. War never changes.
Gravatar

#7473 Kruse 11 år siden

The Insider (7472) skrev:
UDELUKKENDE fordi jeg satsede penge på X2!

Dit væddemål tvang ganske enkelt Joe Hart ud af målet!
Gravatar

#7474 The Insider 11 år siden

#7473, præciiiis! Hey, det er ikke så længe siden, at jeg satsede penge på et ANDET Chelsea-nederlag, som så i stedet endte med, at Torres løb rundt om målmanden og sparkede bolden ind i et tomt mål (hint: 2-2). Vi kan vist godt droppe at kalde det "overtro" nu og kalde det "reel videnskab".
War. War never changes.
Gravatar

#7475 Michael Andersen 11 år siden

Hvordan ser det totale regnskab ud på de der spil? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7476 The Insider 11 år siden

Nice.

#7475, jeg har tabt penge på stort set alle kampene, hvilket igen beviser, at strategien virker! :-) Og savner slet ikke pengene, idet jeg ved, at de jo har hjulpet klubben! Woooohooooo!!
War. War never changes.
Gravatar

#7477 Kruse 11 år siden

Bum! 2-0. Lækkert resultat på en fremragende kamp! Jeg brugte Johan-metoden, hvilket betød at jeg tabte 200 kr.(og den mulige gevinst på lidt over 1100 kr.), men med en Arsenal sejr er jeg fuldstændigt ligeglad :)
Gravatar

#7478 The Insider 11 år siden

#7477, der kan du selv se, den virker sgu! :-)

Jeg havde selvfølgelig foretrukket uafgjort, men hvis Arsenal endelig skal vinde, så er 2-0 at foretrække, så Chelsea bevarer andenpladsen pga. målscoren.
War. War never changes.
Gravatar

#7479 Åkepool 11 år siden

Lort, lort, lort!

Altid noget at man så kan glæde sig lidt over FCK.
Ikke at glæden over FCK, på nogen måde kommer i nærheden af skuffelsen over Liverpool :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7480 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden

Suk suk suk....
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: