Gravatar

#7541 Kruse 11 år siden

Åkepool (7540) skrev:
Sådan Kruse, Bendtner fra start, fantastisk :)

Det fungerer da ganske fornuftigt indtil videre, selvom at han burde have scoret en mere :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7542 Driver 11 år siden

Fuck Bendtner! Suarez er kongen af Premier League og Moyes "nyder" livet i Manchester :D
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7543 The Insider 11 år siden

Hvor er det smukke scener på Old Trafford. Så oplevede Moyes omsider Everton besejre United! Og Hazard, hvor er du en dejlig mand!
War. War never changes.
Gravatar

#7544 Åkepool 11 år siden

Men Suarez er bare en endnu mere dejlig mand ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7545 HonoDelLoce 11 år siden

Så er der nyt indlæg på KantenAfOffside ! :) Læs og del gerne ! Let's spread the word!

Skammekrog i fodbold?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7546 Kruse 11 år siden

HonoDelLoce (7545) skrev:
Så er der nyt indlæg på KantenAfOffside ! :) Læs og del gerne ! Let's spread the word!

Skammekrog i fodbold?

Det er nogle ganske velskrevne tekster du får lavet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7547 HonoDelLoce 11 år siden

Tak skal du have :)

Som skrevet, så del endelig gerne :) Og kom gerne med kritik (og ros! ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7548 Driver 11 år siden

Hvor er det disrespektfuldt af 3+ at afbryde 1 minuts applaus til minde om Nelson Mandela, med en reklamestak.

6'eren har så til gengæld problemer med at få billede og lyd til at harmonere. What a shame.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7549 Driver 11 år siden

Jaaah, Liverpool! Og jaaah, Assaidi din dejlige dreng! Sådan skal Romans smølfer dukkes i deres egen olie! Luv it!
Gravatar

#7550 Åkepool 11 år siden

Ja det var en smart idé at udleje Assaidi.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: