Gravatar

#7531 The Insider 11 år siden

Jeg har absolut intet imod Liverpool, men må altså tilstå - kære, sympatiske Liverpool-fans - at det er sjovt at se dem komme bagud, når Jan Mølby er kommentator. Men I vinder jo 3-1 i sidste ende...
War. War never changes.
Gravatar

#7532 The Insider 11 år siden

Oh yes, 110% som ventet.
War. War never changes.
Gravatar

#7533 Driver 11 år siden

Jeg gad godt vide, hvad Skrtel har bestukket Rodgers med! :/
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7534 The Insider 11 år siden

Wow. Et af de smukkeste selvmål, jeg længe har set. Ser da ud til, at jeg får ret omkring stillingen...
War. War never changes.
Gravatar

#7535 Driver 11 år siden

Rodgers viser igen, at han er meget grøn i gamet. Det er ubegribeligt, at Martin Skrtel er fast mand, mens Agger, Sakho og Toure må kæmpe om pladsen ved siden af ham. Forsvaret burde hedde og skal også hedder Agger og Sakho næste gang. Jeg havde regnet med et nederlag, så jeg tager det mildest talt pænt, men måden, det sker på, er for åndssvagt.

Kan kun glæde mig over, at Spurs og Manure, der begge er i en bølgedal, delte point tidligere. Chelsea skal nok smide point igen snart. Arsenal får forhåbentlig gummiben, som altid og Man City er lige så dårlige ude, som de er gode hjemme. Det bliver tæt i år.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7536 Åkepool 11 år siden

Åkepool (7530) skrev:
Tak for hjælpen, det var lige i sidste øjeblik

Hmm, nu ville jeg have foretrukket, at i ikke havde skrevet noget :(

Pis og lort!! Og hold kæft de spillede ringe.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7537 The Insider 11 år siden

Du kan i det mindste trøste dig over, at Chelsea lige straks taber 1-0. Desværre vinder City 5-1.
War. War never changes.
Gravatar

#7538 The Insider 11 år siden

Uha, havde ikke regnet med, at 1-0 målet ville komme så tidligt. Ingen mål de resterende 90 minutter. Og hvorfor fanden har du beholdt Essien, Mourinho?
War. War never changes.
Gravatar

#7539 HonoDelLoce 11 år siden

Skamløs selvpromovering - har oprettet en fodbold-blog, som jeg da gerne vil have, at folk læser! :) kantenafoffside.wordpress.com
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7540 Åkepool 11 år siden

Sådan Kruse, Bendtner fra start, fantastisk :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: