Gravatar

#7641 Kruse 11 år siden

IK (7635) skrev:
Er sgu ellevild med Flamini. Det er muligt, at han ikke er særlig kreativ eller chanceskabende i sit spil, men han giver sgu alt det han har i sig og gør alt for at ødelægge modstanderens spil. Stor ros til Flamini.

Enig! Og så er det herligt at se når han dirigerer og råber sine medspillere op. Passionen stråler ud af ham.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7642 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden

Alle klubber der ligger i toppen af deres respektive ligaer, er vel købeklubber. Det er i hvert fald svært at vinde noget, hvis man ikke en gang i mellem investerer i nye spillere.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#7643 Driver 11 år siden

Whispering Horse (7642) skrev:
Alle klubber der ligger i toppen af deres respektive ligaer, er vel købeklubber. Det er i hvert fald svært at vinde noget, hvis man ikke en gang i mellem investerer i nye spillere.

Der er bare forskel på at være nødsaget til at købe og så købe efter behag og nu er det jo ikke fordi, at Liverpool (eller Arsenal) køber såkaldte end products som Chel$ea har gjort med Torres osv. og ManU har gjort med bl.a. RVP i dyre domme. Chel$eas bænk siger jo alt om, at det er gået for vidt og at den slags bør stoppes. De tør bare ikke rykke ind med FFP, selvom de har fablet om, at Chel$eas spænderen, må få konsekvenser.

Mou' vil tilmed også ud og hente 6 nye spillere - FUCKED UP! Han er i øvrigt noget af det klammeste i fodboldverden, med hans hånlige kommentarer til de små hold eller stikpille til Arsenal efter 0-0 opgøret. Gennemført usympatisk, ligesom sit hold. Real M blev også usympatiske efter hans ankomst. Det er mærkværdigt, at han har den effekt.

At have en trup som Chel$eas og så over en hel sæson spille så defensivt og kønsløst spil med en masse spillere, man har givet et halvt kongerige for, det er sgu en hån imod fodbolden.

Financial Fairplay burde havde sat en stopper for Chel$ea for længst. Fodbolden har ikke godt af det og det hæmmer også talentudviklingen, desværre.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7644 The Insider 11 år siden

Viva la Chelsea!
War. War never changes.
Gravatar

#7645 Driver 11 år siden

Jeg venter dog gerne et par år på mesterskabet, så længe, det ikke bliver vundet ved, at en rigmand køber et helt nyt hold, hvor hver enkelt spiller er blakket for klubfølelse. Så vil jeg hellere undvære og jeg håber (og ved), at John Henry ikke tyr til den slags.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7646 IK 11 år siden

Kruse (7641) skrev:
Enig! Og så er det herligt at se når han dirigerer og råber sine medspillere op. Passionen stråler ud af ham.

Kruse, hva skal vi gøre med Giroud? Han er uden tvivl vores svageste led, og hvis vi ikke får en forstærkning lige i hans positon, kan vi godt vinke farvel til mesterskabet.
Gravatar

#7647 Driver 11 år siden

Giroud mener ikke selv, I har brug for en ny angriber, læste jeg. ;)
Gravatar

#7648 IK 11 år siden

Ja, det så jeg også. Men det har vi sgu! ;)
Gravatar

#7649 Kruse 11 år siden

Jeg kan nu godt lide Giroud egentligt. Han er en dygtig angriber, der arbejder knaldhårdt, og den funktion han udfører, som bomstærk spilstation har været værdifuld i sæsonen. Men, og det er et rimeligt stort men, han er ikke en topklasse angriber, og han kan ganske enkelt heller ikke klare at spille så mange kampe i træk. Hvis vi ser bort fra dagens kamp, hvor jeg faktisk synes han gør det godt, så har han ikke spillet imponerende i en god håndfuld kampe efterhånden, og vi skal en del kampe tilbage for at finde Giroud på det niveau han startede sæsonen i.

Selvom at jeg tvivler på at det kommer til at ske, så ville jeg da ønske at der blev smidt en stor pose penge efter en topangriber i det kommende transfervindue. De hænger desværre bare ikke på træerne. En Diego Costa ville være et fantastisk køb, men jeg kan hverken se Atletico sælge, Wenger købe eller Costa søge væk fra Atletico før efter sæsonen. En Jackson Martinez kunne også være et bud, selvom at han nok bliver ligeså dyr.

Jeg ved ikke helt hvad vi skal gøre, men situationen lige nu er i hvert fald ikke holdbar.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7650 IK 11 år siden

Jeg tror ikke, at vi skal have forhåbninger om Diego Costa topklasse. Det sker en gang hvert 20. år i Arsenal. ;) Jeg ville gerne have haft Demba Ba, men Mourinho nægter bare at sælge ham til en rival. Moussa Sow fra Fenerbache er også ret dygtig.

Skriv ny kommentar: