Gravatar

#7651 Kruse 11 år siden

IK (7650) skrev:
Jeg tror ikke, at vi skal have forhåbninger om Diego Costa topklasse.

Nej, det er ren utopi, og jeg tror også at vi mere skal sætte næsen op et en god angriber under det niveau. I det hele taget ville et alternativ til Giroud der er bedre end Bendtner bare være godt :)

Seydou Doumbia fra CSKA Moskva har jeg også haft et godt øje til, selvom det indrømmet mere er hans stats og rygte jeg kender til, end hvad jeg rent faktisk har set af ham.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7652 Åkepool 11 år siden

The Insider (7633) skrev:
På forhånd tillykke til alle de mange Liverpool-fans herinde med den helt ventede sejr

Up yours!! :(

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7653 The Insider 11 år siden

#7652, sorry dude! :-/ men hey... I modsætning til mig kan du i det mindste juble over en placering i top 4, når sæsonen er forbi!
War. War never changes.
Gravatar

#7654 Åkepool 11 år siden

The Insider (7653) skrev:
men hey... I modsætning til mig kan du i det mindste juble over en placering i top 4, når sæsonen er forbi!

Med lidt held, så ender begge vores hold i top 4, selvom Liverpool med det dårligste juleresultat af topholdene ned til 8. pladsen, gjorde deres til ikke at komme med.

For satan da, fra en 1. plads juleaften, til nu, en 5. plads med et lillebitte forspring til 6-8 pladsen. Det kunne ikke være meget værre :(

Suarez skal bare ikke gå i stå nu.
Gravatar

#7655 Driver 11 år siden

Åkepool (7654) skrev:

For satan da, fra en 1. plads juleaften, til nu, en 5. plads med et lillebitte forspring til 6-8 pladsen. Det kunne ikke være meget værre :(

Suarez skal bare ikke gå i stå nu.

Taget i betragtning af, at det er to af Europas sværeste udebaner, dog på komplet modsat måde (Citys vilde offensive fodbold og Chelseas destruktive dræben af spillet), så havde jeg ikke forventet 6 point i disse opgør. Det var tydeligt, at kampen imod City havde trukket tænder ud og at bredden på holdet, er ufattelig lille (Debut til 19-årige Brad Smith, siger jo alt). Men set ud fra spil og chancer, så havde LFC fortjent i hvert fald 1 point ude mod City.

Suarez skal ikke gå i stå nej og gør det heller ikke. Han var god mod City, hvor han i stedet for selv at søge målet, var tvunget til at sætte de andre op. Mod Chelsea blev han lukket ned af deres evindelige kedelige defensive tilgang til spillet. Den eneste grund til, at de begyndte at spille lidt fodbold, var at de kom bagud, for ellers havde Mou' forsøgt at køre kampen ihjel, som han har gjort i stort set alle kampe i denne sæson. De har så dyrt-købte spillere, at de sagtens burde kunne spille noget mere seværdigt fodbold, men det sker ikke så længe, de har ham portugiseren på sidelinjen.

Men apropos Liverpool, så bliver det også glædeligt at få Sturridge tilbage + forhåbentlig et par nye navne. Bredden skal styrkes, så vi burde også overveje at hente Borini, der har gjort det fint i Sunderland, Suso, der har gjort det over al forventing i Spanien og måske Robinson, hjem nu her. Sæsonen er lang, løbet er tæt og absolut intet er afgjort.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7656 Åkepool 11 år siden

Driver (7655) skrev:
så havde jeg ikke forventet 6 point i disse opgør

Det havde jeg nu heller ikke, men jeg havde da satset lidt på 3 point mod Chelsea.
Men rigtigt, de spillede lige op med City (hvilket så også satte mine forventninger op til Chelsea-kampen).

Driver (7655) skrev:
og at bredden på holdet, er ufattelig lille

Ja, der kan Pool bare ikke følge med de hold vi kæmper om top 4 placeringer med.
En spiller som Aspas skal bare høvles videre og kan passende erstattes af Tello, som rygtes til klubben http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fo...

Driver (7655) skrev:
så bliver det også glædeligt at få Sturridge tilbage + forhåbentlig et par nye navne. Bredden skal styrkes, så vi burde også overveje at hente Borini, der har gjort det fint i Sunderland, Suso, der har gjort det over al forventing i Spanien og måske Robinson,

Ikke at forglemme Assaidi, som gør det godt i Stoke. Han kommer vel også tilbage når lejemålet slutter ved sæsonafslutningen.
Gravatar

#7657 Driver 11 år siden

Ja, Assaidi ville også være lækkert at få tilbage, men han blev angiveligt hentet ind af Dalglish, selvom han først kom til klubben, da Rodgers blev manager, lidt ligesom Jovanovic, der blev købt af Benitez, men først kom til da Hodgson tog over. Derfor ved jeg ikke, hvor stor tiltro, Rodgers har til Assaidi, modsat Borini fx. Han har dog gjort det hæderligt i Stoke, tilmed med et par brag af nogle mål, hvilket må tale til hans fordel.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7658 Driver 11 år siden

Til de interesserede og især dem af os, der (IGEN) var irriterede over Howard Webb:

http://vimeo.com/82976162

Siger vist alt. Bring on Hull!
Gravatar

#7659 Åkepool 11 år siden

God video der viser de to 100% sikre straffespark Suarez bliver snydt for. Og så den hjernedøde tackling Eto'o laver og slipper godt fra det.

Og ja Insider, alle tre ting er stensikre og nej Insider, der var ikke straffe til Hazard, som de tre meget erfarne herrer også siger (ovenikøbet er den ene en notorisk Liverpool-hadende ex-United-spiller).

Og så skal der altså undertekster på Carragher ;)

Edit: Og hvor er Mourinho dog dum og usympatisk at høre på i det interview.
Gravatar

#7660 The Insider 11 år siden

Chelsea skulle have haft ét straffespark, Liverpool skulle have haft ét straffespark, Chelsea skulle have haft to røde kort, Liverpool skulle have haft ét. SLAM!

Og ja, jeg er også glad for, at Skysports altid også nedfælder Carraghers kommentarer i artikler, for jeg forstår 20-25%, når han taler! :-)

Godt nytår!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: