Gravatar

#7761 HonoDelLoce 11 år siden

Åkepool (7760) skrev:
Smukt af Liverpool. Min nervøsitet blev gjort til skamme.

Bare ærgeligt at kampen blev fuldstændig punkteret efter 4-0 målet.

Men uafgjort til både Arsenal, Newcastle og Southampton og nederlag til Everton. det var kun Scum der ødelagde en rigtig god aften.

Så håber jeg på uafgjort på White Hart Lane i morgen. Chelsea vinder selvfølgelig stensikkert hjemme.

Hvis Sturridge havde havde været lidt mere koldblodet i aften, så var der blevet scoret minimum 3 mere.. Straffesparket, den, hvor Sturridge er alene igennem men fucker det op i stedet for at hugge (eller spille Suarez) og en, hvor han havde mulighed for at spille Sterling helt blank.

Det er skrækkeligt at tænke på, at Sturridges eneste gode aktion (udover de to mål) var at hoppe over bolden...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7762 Driver 11 år siden

Det passer jo heller ikke HonoDelLoce.

Du må have stirret dig blind i hans brændte straffe og forkerte beslutning, for Sturridge spiller en sublim 1. halvleg og alt i alt en god kamp, hvor han bl.a servicerer stikninger til Sterling, spiller bolden sikkert rundt og laver tilmed sideskift, for at stresse Everton. Derudover arbejder han godt defensivt, hvor ham og Suarez skiftes til at gå med hjem og forsvare og så er han også god til at søge ud i siderne, samtidig med, at Suarez søger ind i banen og omvendt, hvilket også stresser og forvirrer Everton.

Jeg er slet, slet ikke enig i din betragtning af Sturridge. Se kampen igen og slå det brændte straffe og den spildte chance ud af hovedet. Han var fremragende, men jagtede til sidst ihærdigt et hattrick, hvilket var med til, at han blev lidt for egoisitisk.

Han blev i øvrigt også kåret som kampens spiller af Barclays.

Min kampens spiller var enten Suarez eller Coutinho.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7763 kennedy 11 år siden

HonoDelLoce (7761) skrev:
Hvis Sturridge havde havde været lidt mere koldblodet i aften, så var der blevet scoret minimum 3 mere.. Straffesparket, den, hvor Sturridge er alene igennem men fucker det op i stedet for at hugge (eller spille Suarez) og en, hvor han havde mulighed for at spille Sterling helt blank.

ER FULDSTÆNDIG enig i det.....og BRAVO til Brendan,der var hurtig til at se det samme,og fik ham ud.

Sturridge var BLIND for alt andet i 2nd halvleg, end hans pt hattrick
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#7764 knipsknips 11 år siden

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold...

Ja tak. Cornelius må godt finde hans niveau fra forrige sæson!
Gravatar

#7765 Driver 11 år siden

Nu skitserer jeg højdepunkterne fra Sturridge - De gode og de dårlige. For den hetz imod ham er yderst unfair:

De dårlige:

I første halvleg er han med hjemme og rydde op, men kommer med en fejlaflevering ikke til at cleare bolden godt nok væk, hvilket resulterer i et indlæg fra Stones, der dog ikke resulterer i noget.

Det brændte straffespark.

Kontra med Suarez og Coutinho, hvor han går selv i stedet for enten at spille Suarez første gang eller stoppe op og spille den tilbage til Coutinho, der så kan afslutte.

Kontra med Sterling, hvor han går selv i stedet for at spille en hård flad bold tværs til Sterling, der kommer løbende ved fjerneste stolpe.

De gode:

Skud udefra, der går snært over målet.

Lob-stikning til Sterling, der vrister sig fri fra en skidt spillende Jagielka

Løber korrekt på Sterlings stikning, men bliver fejlagtigt dømt offside

Vigtigt sideskift, der tager presset af højreside, hvor han på daværende tidspunkt befinder sig.

Kontra hvor han med et genialt sideskift, denne gang fra venstre side, sender Everton på hælene og Baines halter tilbage for at fange Sterling.

MÅL

MÅL nr 2

Derudover vil jeg rose hans defensive arbejde og samarbejdet med Suarez. De to var rigtig gode til at veksle imellem, hvem der gik med hjem og hjalp og hvornår den ene søgte ud i siden og skabte bredde og den anden gik på toppen.

Jeg giver Sturridge 8 ud af 10.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7766 kennedy 11 år siden

Driver (7765) skrev:
hetz

ikke HETZ men FACT

Det var Liverpool vs Everton......ikke Sturridge vs Everton. en VIGTIG forskel,du bør du kunne forstå forskellen ?
Gravatar

#7767 Driver 11 år siden

Troll-alert.
Gravatar

#7768 kennedy 11 år siden

Little Dong and no prosper..
Gravatar

#7769 The Insider 11 år siden

Jeg vil nu også mene, at Sturridge leverede sportens største præstation i går siden Maradona i '86.
War. War never changes.
Gravatar

#7770 The Insider 11 år siden

Suk... Spørgsmålet er blot, om den ender 0-0, eller om Carroll lige dukker op i overtiden og header den ind til 1-0 til West Ham. City scorer endnu to mål i 2. halvleg.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: