Gravatar

#7771 The Insider 11 år siden

Svineheldige City. En strålende tackling af Rose.
War. War never changes.
Gravatar

#7772 The Insider 11 år siden

Fy for satan i helvede. Men det gik jo 110% som ventet.
War. War never changes.
Gravatar

#7773 Driver 11 år siden

Det var karma til Spurs, som var svineheldige med, at Adebayor ikke blev smidt ud tidligt i kampen.

Herligt med pointtab til Mou og Roman.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7774 Driver 11 år siden

The Insider (7771) skrev:

Du bør se situationen igen, for Rose rammer rigtig nok bolden, men forinden griber han fat i Dzekos arm. Det siger sig selv, at det må man ikke. Ergo er det ikke en strålende tackling og ergo er der straffespark. Og jeg tror, at dommeren vurderer Rose som værende bagerste mand og derfor gør han, hvad, han i følge regelbøgerne skal - sender ham ud - hårdt dømt eller ej.

Straffespark var der, men om der også var rødt kort, det kan diskuteres.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7775 The Insider 11 år siden

Og fedt at Sunderland er ude af "The Bottom 3"! GO Poyet!
War. War never changes.
Gravatar

#7776 Driver 11 år siden

Lige en rettelse til mit indlæg omkring Sturridge. Det var faktisk Alcaraz, som Sterling løber forbi på Sturridges stiknik. Desværre brænder Sterling, men det ændrer ikke på, at det er fremragende forarbejde af Sturridge og endnu et vidne om, at Sturridge leverer meget mere end "blot" de to mål.
Gravatar

#7777 HonoDelLoce 11 år siden

The Insider (7771) skrev:

Rose båder river i Dzeko og rammer ham i knæhasen inden han er i nærheden af bolden. Straffe og rødt kort helt i orden.

Samtidigt vil det vidst være mere på sin plads at kalde Tottenham for svineheldige med, at de var mere end 8 spillere på banen, da der blev fløjtet af. Magen til usympatisk og svinsk attitude er det længe siden jeg har set i Premier League (fra mere end enkeltspillere, altså).

Det værste var næsten Sherwood, der ingen aktion tog imod det.

Perfekt modsvar fra Pelligrini og City bare at smadre dem fodboldmæssigt. Tottenham blev kørt rundt som en flok statister i en cirkusmanege.

Håber for City, Premier League og Champioins League, at det ikke er for slemt med Aguero, for den mand er dælme en nydelse på en fodboldbane.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7778 The Insider 11 år siden

Lad os håbe, at han er ude minimum en uges tid! Woooohoooo!

Og kom nu, Chelsea! Byd på den vidunderlige, ufejlbarlige Danny Rose!
War. War never changes.
Gravatar

#7779 Driver 11 år siden

Hernanes der lige er skiftet til Inter lader følelserne få frit løb:

Den slags er en sjældenhed i dagens fodbold.
Gravatar

#7780 The Insider 11 år siden

Ganske vist taber Chelsea kampen i sidste ende, men hold da fucking kæft en formidabel første halvleg de leverede forinden
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: