På bold dk er der også en der nævner situationen med "hands på" i feltet. Derudover så fik Pique også underkendt et mål efter et meget flot opspil, som ikke var offside. Så jeg tror ikke City skal brokke sig alt for meget over urimelige kendelser.
Godt nok de forkerte der skyder straffe i aften :)
Det må man sige. Jeg er godt tilfreds med hvad Arsenal har leveret i første halvleg. Det er ret imponerende at spille så godt op med verdens bedste fodboldhold. Men med en mand i undertal bliver det uendeligt svært. Ærgerligt at de endnu ikke har fået gjort op med "dobbelt straf".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Arsenal havde de første 5-10 minutter af kampen, hvor de lignede det stærkeste hold, men siden da har de intet haft og det skyldes bestemt ikke kun det røde kort til deres målmand. De var også statister inden, han helt korrekt fik det røde kort.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#7911 Ispep 11 år siden
#7912 The Insider 11 år siden
#7913 Kruse 11 år siden
#7914 Åkepool 11 år siden
#7915 The Insider 11 år siden
#7916 Kruse 11 år siden
#7917 Ispep 11 år siden
#7918 Kruse 11 år siden
Det må man sige. Jeg er godt tilfreds med hvad Arsenal har leveret i første halvleg. Det er ret imponerende at spille så godt op med verdens bedste fodboldhold. Men med en mand i undertal bliver det uendeligt svært. Ærgerligt at de endnu ikke har fået gjort op med "dobbelt straf".
#7919 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden
#7920 Driver 11 år siden