Gravatar

#7901 loki 11 år siden

Jeg tror Barca får det svært i aften, men vi heppe da alle sammen på dem ik';)
www.peakoil.dk
Gravatar

#7902 The Insider 11 år siden

Jeg må nok indrømme, at jeg ser City som "the lesser of two evils", sorry! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7903 dyg 11 år siden

Enig med smølfen. Er bestemt ikke begejstret over Barske Lone.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7904 Kruse 11 år siden

Ja, jeg holder nok også en anelse mere med City i aften. Jeg tror dog stadig at Barca vinder over to kampe.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7905 Driver 11 år siden

Selv Graham Poll mener, at Webbs præstation (manglende straffe i særdeleshed) var afgørende for resultatet. At Webb betragtes som verdens bedste dommer, siger mere om hans kollegaer, end det gør om ham. Det står så skidt til med dommerstandarden i Europa, at det, til tider, er direkte skræmmende.

Jeg havde dog vitterligt ikke troet, at Webbs præstation, ville få så meget opmærksomhed og omtale, som har været tilfældet. Der tegner sig et tydeligt billede af, at han ikke er disse opgaver værdige.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7906 Åkepool 11 år siden

Mark Halsey har også været ude efter Webb, specielt efter den sidste kamp. Han mener at han skal koncentrere sig lidt mere om at være dommer og lidt mindre om alt det der følger med, såsom at holde foredrag , lege politimand på deltid og lign. i for vid udstrækning.

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7907 Driver 11 år siden

Så kom der lidt mere brænde til dommerstandard-bålet.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7908 Ispep 11 år siden

Ingen tvivl om at dommeren var ringe. City kan dog beklage sig nok så mange gange over straffesparket, men Barca blev jo også snydt for en i første halvleg hvor der tydeligvis var hånd på i feltet. Bortset fra det, så var det ikke nogen velspillet kamp som forventet, men fornuftig ude kamp for Barca mod et mandskab, som jeg troede var langt mere skræmmende, men synes ikke City var alt for gode.
Gravatar

#7909 HonoDelLoce 11 år siden

Ispep (7908) skrev:
Barca blev jo også snydt for en i første halvleg hvor der tydeligvis var hånd på i feltet.

Mener du den, hvor hånden var helt ind til kroppen?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7910 Ispep 11 år siden

Jeg husker kun en episode i feltet og mener altså det skulle have været straffe.

Skriv ny kommentar: