Gravatar

#7971 Kruse 11 år siden

Hvordan klarer Tottenham sig?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7972 The Insider 11 år siden

Virkelig ujævn kamp. Den helt horrible overflade hjælper bestemt heller ikke på sagen. Spurs er måske nok det bedste hold (dog ikke just med flere banelængder), mens ukrainerne har haft de største chancer - ikke mindst en one-on-one, hvor den ukrainske angriber simpelthen skulle have scoret. Ikke just kræs for sanserne!
War. War never changes.
Gravatar

#7973 MMB 11 år siden

Hvis jeres kampe bliver kedelige, kan jeg lokke med, at Bajram Fetai har kommentatordebut på Canal 8 med Juventus - Trabzonspor...
Gravatar

#7974 The Insider 11 år siden

Niiiiiiiiiiiiice. Mest af alt glæder jeg mig til at se Swansea få høvl! Ham Monk er en trist fyr!

Og puha... Soldado får da Torres til at ligne Maradona.
War. War never changes.
Gravatar

#7975 MMB 11 år siden

The Insider (7974) skrev:
Niiiiiiiiiiiiice.

Har sjældent set en mand ævle så meget på en time som Fetai.

The Insider (7974) skrev:
Mest af alt glæder jeg mig til at se Swansea få høvl! Ham Monk er en trist fyr!

Word! Don't fuck with Laudrup: http://heltnormalt.dk/vildtsporty/2014/02/19/07161...
Gravatar

#7976 The Insider 11 år siden

Word! Don't fuck with Laudrup: http://heltnormalt.dk/..[/i]

Hahaha!
War. War never changes.
Gravatar

#7977 Driver 11 år siden

"Han har kørt Naughton på røv og albuer" - Hvem er denne geniale medkommentator i Tottenham-kampen?

Av, hvor er jeg træt af, at Liverpool ikke fik ham Konoplyanka, der har kørt Naughton på røv og albuer!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#7978 The Insider 11 år siden

Ray Winstone var god i de gamle Bet365-reklamer, men Laurence Fishburne gør det nu også okay...
War. War never changes.
Gravatar

#7979 HonoDelLoce 11 år siden

Av... Lasse Schöne vred om under opvarmningen og skadede anklen og er ikke med i startopstillingen alligevel :/
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7980 MMB 11 år siden

The Insider (7978) skrev:
Ray Winstone var god i de gamle Bet365-reklamer, men Laurence Fishburne gør det nu også okay...

Hoho :P

Skriv ny kommentar: