Gravatar

#7981 HonoDelLoce 11 år siden

The Insider (7978) skrev:
Ray Winstone var god i de gamle Bet365-reklamer, men Laurence Fishburne gør det nu også okay...

What commercial?

;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7982 The Insider 11 år siden

#7980 & 7981, ;-)

Og et fuldkommen random spørgsmål: Hvorfra stammer ideen egentlig, at fodboldspillerne skal hive børn med ind på banen? Kom pludseligt til at spekulere over det, mens Swansea- og Napol-spillerne stod i tunellen. Og hvad nu hvis de bukker under for presset/rampelyset og et af dem begynder at hulke? Åh ha, keder mig...
War. War never changes.
Gravatar

#7983 HonoDelLoce 11 år siden

Det er faktisk sket en del gange, at børn løber væk fra opstillingen, fordi de ikke lige kan klare situationen...

Hvorfra det stammer, det skal jeg dog ikke kunne sige.. Jeg tror egentlig blot, at det er for at give klubbernes ynglingespillere en oplevelse og en fornemmelse af, hvad de "har i sigte", hvis de gør det godt nok..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7984 Kruse 11 år siden

The Insider (7978) skrev:
Ray Winstone var god i de gamle Bet365-reklamer, men Laurence Fishburne gør det nu også okay...

Nice one :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7985 The Insider 11 år siden

#7983, tak for info!

EDIT: Og vildt nok, at nogle er løbet væk... men jeg er nu heller ikke sikker på, at jeg som 8-10-årig ville have det for fedt med at gå ud til adskillige tusinde råbende tilskuere og en håndfuld kameraer!
War. War never changes.
Gravatar

#7986 HonoDelLoce 11 år siden

Nej, jeg skulle satme heller ikke nyde noget.. Jeg havde svært ved at tage bussen i myldretiden, da jeg var i den alder ;)
Gravatar

#7987 The Insider 11 år siden

Hørt! Jeg har stadig mareridt om en gang, hvor jeg som 7-årig kom til at trykke på STOP-knappen ét stop for tidligt. Ingen andre var med i bussen, så buschaufføren stoppede op og stirrede intenst på mig i bakspejlet. Puha.

Fed kamp i Wales indtil videre!
War. War never changes.
Gravatar

#7988 HonoDelLoce 11 år siden

The Insider (7987) skrev:
Hørt! Jeg har stadig mareridt om en gang, hvor jeg som 7-årig kom til at trykke på STOP-knappen ét stop for tidligt. Ingen andre var med i bussen, så buschaufføren stoppede op og stirrede intenst på mig i bakspejlet. Puha.

Jeg var stået af og gået resten af vejen :D
Gravatar

#7989 Åkepool 11 år siden

Driver (7977) skrev:
Av, hvor er jeg træt af, at Liverpool ikke fik ham Konoplyanka

Lad os nu se, om ikke han kommer til sommer.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7990 IK 11 år siden

Det blev en trist kamp efter straffesparket og udvisningen, men sådan kan det gå. Reglen med sidste mand og en oplagt scoringschance lyder rimelig, men når taklingen ikke er så voldsom og ondsindet, synes jeg, at der bør være nogle andre regler. Jeg ved ikke hvordan, men det er jo så ødelæggende for fodbolden. To fantastiske kampe blev simpelhen dræbt. Man kan selfølgelig give skylden til spillerne for dårlig timing osv., men vi ved jo godt, hvor hurtigt det går under spillet. Men ja, sådan er reglen, og det må vi leve med.

Jeg synes bare, at det er så uretfærdigt, at andre voldelige spillere slipper afsted uden nogle advarsler for voldeligt spil. Et eksempel er Nasris sidste skade for 2 måneder siden. Kan ikke huske, hvad Newcastle spilleren hedder, men hans takling var jo så hensynsløs og kunne være karriereødelæggende. Men han fik et lille gult kort.

En anden ting er, at jeg synes, at vi Arsenal fans skal lære at hylde vores spillere i medgang og modgang. Jeg er simpelthen så træt af kritikken af Ozil. Jovist, han er ikke på topniveau, men der er jo også overnaturlige forventninger til ham. Giv ham noget tid. Han er stadig ny og har ikke prøvet at spille så mange hele kampe i en sæson. Endelig har Arsenal fået en verdensklasse spiller, der er en af de bedste på sin position, når han er i top form, og det vil være så uklogt at forkaste ham. Enestående fodbold spiller. Nasri, Song, Fabregas og Van Persie har Arsenal ikke kunne holde på grundet forskellige ting, og hvis det samme ikke skal ske med Ozil, skal man sgu værdsætte ham noget mere. Han var forresten den spiller, der løb mest efter Flamini og Wilshere for Arsenal i går. Det er ikke noget, man bemærker, fordi hans attitude og fodboldstil har en lidt besynderlig blanding. ;) Personligt håber og tror jeg, at han bliver en ny Bergkamp for Arsenal.

Skriv ny kommentar: