Jeg synes bare, at det er så uretfærdigt, at andre voldelige spillere slipper afsted uden nogle advarsler for voldeligt spil. Et eksempel er Nasris sidste skade for 2 måneder siden. Kan ikke huske, hvad Newcastle spilleren hedder, men hans takling var jo så hensynsløs og kunne være karriereødelæggende. Men han fik et lille gult kort.
Jeg er helt enig i, at især i England er det som om, at dommerne gerne vil lade spillerne gå til den, og så går det så meget i den forkerte grøft, at åbenlyst sindssyge tacklinger ofte ikke bliver takseret hårdt nok.
Nu kan jeg ikke huske den med Nasri, men husker Mirallas, der laver en fucker af en stempling på Suarez i det forrige Merseyside-derby. Dommeren takserer den til gult kort, og det mest vanvittige i den situation er jo, at FA ikke går ind efterfølgende og giver en karantæne. Undskyldningen med, at dommeren har set situationen og givet et gult kort holder simpelthen ikke, og det er så ulækkert et tegn på indavl og frygt for at skabe splid mellem FA og dommerne, at man ikke som fodboldforbund bare siger "Du dømte forkert, det kan undskyldes, men spilleren skal have karantæne"...
Hvis Suarez havde lavet samme stempling på Mirallas havde han fået karantæne i minimum 15 kampe (og det mener jeg helt seriøst).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Kommentatorerne mener, det er til gult, men det kan jeg slet ikke forstå. Jovist, han går efter bolden, men det er alt for voldeligt udført. Hvis han ramte Diaby sådan, ville han blive lammet.
Jada, Suarez er både racist og kannibalistisk, så han ville helt sikkert blive bandlyst for fodbold. ;)
Ærgerligt med nederlag til alle de engelske klubber! Desværre ender United med at blive den eneste af slagsen, der hiver point hjem i denne runde europæisk fodbold...
Nogle der i øvrigt har læst historien om Giroud og hende bimboen med plastikpatterne? Han har virkelig ikke mange brikker at flytte rundt med oven i hovedet, for at sige det mildt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#7991 HonoDelLoce 11 år siden
Jeg er helt enig i, at især i England er det som om, at dommerne gerne vil lade spillerne gå til den, og så går det så meget i den forkerte grøft, at åbenlyst sindssyge tacklinger ofte ikke bliver takseret hårdt nok.
Nu kan jeg ikke huske den med Nasri, men husker Mirallas, der laver en fucker af en stempling på Suarez i det forrige Merseyside-derby. Dommeren takserer den til gult kort, og det mest vanvittige i den situation er jo, at FA ikke går ind efterfølgende og giver en karantæne. Undskyldningen med, at dommeren har set situationen og givet et gult kort holder simpelthen ikke, og det er så ulækkert et tegn på indavl og frygt for at skabe splid mellem FA og dommerne, at man ikke som fodboldforbund bare siger "Du dømte forkert, det kan undskyldes, men spilleren skal have karantæne"...
Hvis Suarez havde lavet samme stempling på Mirallas havde han fået karantæne i minimum 15 kampe (og det mener jeg helt seriøst).
#7992 IK 11 år siden
Kommentatorerne mener, det er til gult, men det kan jeg slet ikke forstå. Jovist, han går efter bolden, men det er alt for voldeligt udført. Hvis han ramte Diaby sådan, ville han blive lammet.
Jada, Suarez er både racist og kannibalistisk, så han ville helt sikkert blive bandlyst for fodbold. ;)
#7993 Driver 11 år siden
#7994 The Insider 11 år siden
#7995 The Insider 11 år siden
#7996 The Insider 11 år siden
#7997 The Insider 11 år siden
#7998 Driver 11 år siden
Man kan undre sig over, at lykken kan til(svine) et svin som John Terry, men måske er der karma i næste opgør, hvor han brækker benet.
Prøver sgu lige jeres trick:
Chelsea vinder suverænt næste kamp og John Terry brækker slet ikke nogle knogler i sin fromme og medmenneskelige krop.
#7999 Driver 11 år siden
P.S. Han brækker heller ikke benet.
#8000 Driver 11 år siden