Nej, i følge ham selv og bimboen, har de ikke lavet noget
Nå, det er da nyt for mig, for det her:
Driver (8006) skrev:
Alligevel har hun taget et billede af ham kun i ført underdrenge kl. lort om natten på et hotel, alt imens han er gået ud på twitter og undskyldt overfor familie og des lige.
var det jeg (og vel alle andre) kendte til og selvfølgelig har han da dusket hende.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Henderson og Joe Allen - Hold da kæft, der er krummer i de to drenge. Jeg har været efter Allen før, men er du sindsyg, hvor gjorde han det til skamme i dag med sådan et indhop! Sturridge bliver sgu nok topscorer. Havde det ikke været for defensiven, så var Liverpool favoritter til at vinde mesterskabet. Det er fodbold!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Hvor kunne det være spændende at se Zlatan i Premier League. Ikke fordi jeg interesserer mig specielt for ligaen, men nærmere for at se hvorledes Zlatan ville klare sig der. Det er dog nok kun Chelsea eller Manchester City der vil have råd til ham og som han ville skifte til. Men uanset hvilken klub han spiller for er han suveræn og uvurderlig.
Det lyder alligevel ironisk, at en spiller, der har lavet 23 mål i 22 kampe, kan siges at være ude i en måltørke. Han spillede dog ikke en god kamp i dag og jeg mener, at Rodgers burde have taget enten Suarez eller Coutinho ud, fremfor Sturridge.
De andre tre kampe, hvor Suarez ikke har scoret, der har han til gengæld spillet godt alligevel.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#8011 Åkepool 11 år siden
Nå, det er da nyt for mig, for det her:
var det jeg (og vel alle andre) kendte til og selvfølgelig har han da dusket hende.
#8012 MMB 11 år siden
#8013 IK 11 år siden
http://www.bold.dk/nyt/Platini-vil-aendre-dum-udvi...
#8014 The Insider 11 år siden
#8015 Driver 11 år siden
#8016 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden
#8017 Driver 11 år siden
#8018 Åkepool 11 år siden
Nej, det var sgu ikke dårligt.
Men bortset fra det, så må Suarez godt se at komme igang igen, det er jo decideret måltørke han er ude i.
#8019 Driver 11 år siden
De andre tre kampe, hvor Suarez ikke har scoret, der har han til gengæld spillet godt alligevel.
#8020 Åkepool 11 år siden
Rigtigt, han spillede skidt i går, men har spillet godt i de 3 (jeg mener nu det er 4?) andre kampe.