Og selvom han spillede skidt, så leverede han alligevel en fremragende assist til Sturridge hovedstødsmål, samtidig med, at det var hans skud, der ledte til Hendersons scoring til 4-3. Selv når Suarez spiller skidt, medvirker han i utrolig meget. Han er unik.
Jeg mente i øvrigt PL-kampe, hvor det foruden Swansea kampen, er tre kampe siden, han sidst scorede. Det er jo også i PL-regi, at han har lavet 23 mål i 22 kampe, som jeg jævnførte tidligere. :)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Jeg ved godt at Hazard sigter på at komme på niveau med Messi og Ronaldo, men der har han lige 17-18 spillere han skal passere før han er deroppe (hvor Suarez jo allerede er).
Driver (8021) skrev:
Jeg mente i øvrigt PL-kampe
Okay, men jeg mente bare i alt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Når man ser Hazard mod Everton, så er det useriøst at tale om, at han skulle være på niveau med Suarez. Der var tilmed en hjemmeside, der ud fra ratings af hver enkel kamp, som hver enkel spiller i PL har spillet indtil nu, havde sammensat årets hold so far, ved at tage gennemsnittet af deres ratings for kampene. Suarez lå suverænt etter med svimlende 8.6. Hazard var toer (vist nok delt) med 7.7. Ikke i nærheden af Suarez sublime niveau. Det var i øvrigt før Everton kampen, hvor man må formode, at Hazard har fået en dårlig/lunken karakter, der trækker hans snit ned.
Alligevel går jeg lidt og tror, at Sturridge kan hente Luis på topscorerlisten. Sturridge er brand-varm og samtidig bidrager Suarez bare med så meget andet end blot scoringer.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Alligevel går jeg lidt og tror, at Sturridge kan hente Luis på topscorerlisten.
Det er helt sikkert også en tanke der har strejfet mig, meeeen mon ikke Suarez snart kommer igang igen. Og så skal Sturrigde godt nok lave mange kasser.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#8021 Driver 11 år siden
Jeg mente i øvrigt PL-kampe, hvor det foruden Swansea kampen, er tre kampe siden, han sidst scorede. Det er jo også i PL-regi, at han har lavet 23 mål i 22 kampe, som jeg jævnførte tidligere. :)
#8022 Åkepool 11 år siden
Ingen tvivl om det. Han er den bedste.
Jeg ved godt at Hazard sigter på at komme på niveau med Messi og Ronaldo, men der har han lige 17-18 spillere han skal passere før han er deroppe (hvor Suarez jo allerede er).
Okay, men jeg mente bare i alt.
#8023 Driver 11 år siden
Alligevel går jeg lidt og tror, at Sturridge kan hente Luis på topscorerlisten. Sturridge er brand-varm og samtidig bidrager Suarez bare med så meget andet end blot scoringer.
#8024 Åkepool 11 år siden
Det er helt sikkert også en tanke der har strejfet mig, meeeen mon ikke Suarez snart kommer igang igen. Og så skal Sturrigde godt nok lave mange kasser.
#8025 The Insider 11 år siden
#8026 The Insider 11 år siden
#8027 The Insider 11 år siden
#8028 The Insider 11 år siden
#8029 Driver 11 år siden
Det er i alles interesse, at Moyes fortsætter, så ingen grund til at stille spørgsmålstegn ved hans foretagende. I love it! :D
#8030 The Insider 11 år siden