Gravatar

#8041 The Insider 11 år siden

#8040, nej, kampen i Tyrkiet kører fjong!
War. War never changes.
Gravatar

#8042 Driver 11 år siden

Sikke en kedelig Champions League aften. Real Madrid kører Schalke over og Chelsea tager til Tyrkiet for at spille defensivt og bruge ufine metoder. Intet nyt der, men godt nok ikke Champions League værdigt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8043 The Insider 11 år siden

Øv! Trist at Chelsea ikke udnyttede deres klare overtag i 1. halvleg optimalt, hvor de burde have ført 2/3-0 før pausen. Og puha, sikke nogle ufine metoder af hjemmeholdet. Vildt at de ikke fik flere gule!
War. War never changes.
Gravatar

#8044 HonoDelLoce 11 år siden

The Insider (8043) skrev:
Øv! Trist at Chelsea ikke udnyttede deres klare overtag i 1. halvleg optimalt, hvor de burde have ført 2/3-0 før pausen. Og puha, sikke nogle ufine metoder af hjemmeholdet. Vildt at de ikke fik flere gule!

Var det derfor John Terry kvitterede med lige så ufine metoder? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8045 The Insider 11 år siden

#8044, det var sååååå smukt! (og hvis vi endelig skal have den seriøse kasket på - så var målet naturligvis ikke blevet scoret, hvis bolden var blevet kastet ud tidligere til indkast. Det var tydeligt for enhver, at der var to bolde på banen, og således forstyrrede de begge spillet. Og hey - én unode er lidt i forhold til 157! Wooohoooo!)
War. War never changes.
Gravatar

#8046 Driver 11 år siden

Svineri, at Tottenham er videre. Soldado skulle have haft det røde kort tidligt i kampen, for ikke at nævne Vertoghens skuespil. Sikke en usympatisk klub. Dommeren var bestemt ikke opgaven voksen, men forhåbentlig får Tot klø i deres næste kamp, samtidig med, at de ryger ud af kampen om top 4 i PL. Man kan håbe.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8047 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg så ikke kampen, Johan. Har bare set det ene video-klip der..

Og jeg er i øvrigt enig i, at det er en "formildende" omstændighed, at bolden åbenlyst allerede var på banen. Men det er stadig virkeligt kvalmefrembringende.. Og det er på ingen måde en formildende omstændighed, at Galatasaray (åbenbart?) havde lavet "157 unoder".. Two wrongs don't make a right...

Jeg skal dog ikke ud i et forsvar af Galatasarays svinestreger, da jeg ikke har set dem (og generelt ikke forsvarer svinestreger ;) ).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8048 The Insider 11 år siden

#8047, men den GODE slags kvalme, dude! Som når man har ædt for mange nuggets og bliver ved, selvom maven er ved at briste! Og stærkt comeback af Spurs! GO PL!!
War. War never changes.
Gravatar

#8049 dyg 11 år siden

Jeg er også fint tilfreds med, at Spurs gik videre, men jeg er også hamrende enig med Driver, når han siger, at det var en ulige kamp! Soldado burde have været ud, og Verthogen var virkeligt provokerende og overspillende i situationen med det røde kort. Føj!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8050 Åkepool 11 år siden

Jeg så ikke kampen, men er godt tilfreds med at Spurs er videre, så de kan bruge kræfter der.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: