Gravatar

#8051 dyg 11 år siden

Albue fra Soldado:

Rødt kort:
I den sidste gør Zozulya helt sikkert udfaldmed hovedet mod Verthogen, men Verthogen var fandme også et røvhul!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8052 The Insider 11 år siden

#8051, puha, grimt af Soldado! Og hold da fest, hvor har han været et dyrt flop.

"Jamen Johan, det kan man ikke tillade sig at sige, når man har brugt 1,5 gange så mange penge på Torres."

Selv Torres er klart bedre i sin nuværende tilstand. Hvor mange mål har Soldado scoret fra åbent spil? Jeg kan ikke huske, om det er ét eller to.
War. War never changes.
Gravatar

#8053 HonoDelLoce 11 år siden

The Insider (8048) skrev:
#8047, men den GODE slags kvalme

Kun som Chelsea-fan er man nødt til at bilde sig selv ind, at kvalme kan være udtryk for noget godt (når det kommer til fodbold ;) )..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8054 The Insider 11 år siden

Mmmmmmm.... kvalme..... MUMS altså!
War. War never changes.
Gravatar

#8055 Kruse 11 år siden

The Insider (8052) skrev:
Selv Torres er klart bedre i sin nuværende tilstand. Hvor mange mål har Soldado scoret fra åbent spil? Jeg kan ikke huske, om det er ét eller to.

Jeg mener stadig kun at han har scoret ét mål fra åbent spil i PL. Lige så mange som Asmir Begovic har scoret.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8056 The Insider 11 år siden

#8055, haha! Fed sammenstilling :-)
War. War never changes.
Gravatar

#8057 dyg 11 år siden

#8055 - Og totalt i denne sæson i PL har han scoret lige så mange mål som Martin Skrtel... Sikke en angriber!
Gravatar

#8058 Driver 11 år siden

dyg (8057) skrev:
#8055 - Og totalt i denne sæson i PL har han scoret lige så mange mål som Martin Skrtel... Sikke en angriber!

Deler både Soldado og Torres den ære? De er i sandhed alle pengene værd. Amatører.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8059 dyg 11 år siden

Soldado har trods alt scoret 1 mål mere end Skrtel og Torres, han er virkelig god! :)
Gravatar

#8060 The Insider 11 år siden

Lad os håbe, at han kun har scoret ét mål fra åbent spil, når sæsonen slutter! For så kan vi kalde ham... Sologoalo! Woooohooooo!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: