#8078, José Mouriiiiiinho! José Mouriiiiiinho! Jooooosé Mouriiiiiiinho, Joooosé Mouriiiiiiiiiiiiinho!
Synes det er sjovt, så dårlig hukommelsen hos Chelsea-fans er :) Det er som om i fuldstændigt vælger at negligere det sidste års tid, Mourinho var i klubben sidst :D
Nuvel, hvis man godt kan lide at se sit hold spille destruktiv, røvsyg fodbold, så er det også i orden. Jeg havde bare ikke regnet med, at en fanskare på den måde over en kam kunne være masochistiske :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Faxe er virkelig en sproglig mester. Han sagde følgende sproglige perle om Oxlade-Chamberlain, der kommer godt tilbage og redder et sitation han selv var med til at skabe.
"Han kommer tilbage og redder kastanjerne ud af.....hans egne problemer."
Åkepool (8085) skrev:
ha ha :)
Ahøm Kruse, er gutten fra de to nedenstående links, en typisk gennemsnits Gunners-fan, eller hører han til de kloge af jer?:
Der findes alt for mange mennesker der tror at en online underkriftsindsamling kan bruges til noget som helst. At der skulle være sådan en af de mange, som tilfældigvis også er Arsenal-fan, er vel noget man må tage med et smil :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#8081 HonoDelLoce 11 år siden
Synes det er sjovt, så dårlig hukommelsen hos Chelsea-fans er :) Det er som om i fuldstændigt vælger at negligere det sidste års tid, Mourinho var i klubben sidst :D
Nuvel, hvis man godt kan lide at se sit hold spille destruktiv, røvsyg fodbold, så er det også i orden. Jeg havde bare ikke regnet med, at en fanskare på den måde over en kam kunne være masochistiske :D
#8082 The Insider 11 år siden
#8083 HonoDelLoce 11 år siden
That's just a sign of a mind in denial ;)
#8084 The Insider 11 år siden
#8085 Åkepool 11 år siden
ha ha :)
Ahøm Kruse, er gutten fra de to nedenstående links, en typisk gennemsnits Gunners-fan, eller hører han til de kloge af jer?:
http://www.standard.co.uk/sport/football/freesuare...
og
http://www.standard.co.uk/sport/football/ban-danie...
;)
#8086 Kruse 11 år siden
"Han kommer tilbage og redder kastanjerne ud af.....hans egne problemer."
Der findes alt for mange mennesker der tror at en online underkriftsindsamling kan bruges til noget som helst. At der skulle være sådan en af de mange, som tilfældigvis også er Arsenal-fan, er vel noget man må tage med et smil :)
#8087 The Insider 11 år siden
Hahaha! Dubya havde været stolt! :-)
#8088 Driver 11 år siden
#8089 Åkepool 11 år siden
Jeg tager det/ham med et kæmpe smil ;)
#8090 Driver 11 år siden