Gravatar

#8071 Åkepool 11 år siden

Endelig fik jeg rykket røven en tur i Parken igen. Det skulle jeg fandme aldrig ha' gjort!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8072 The Insider 11 år siden

Oh yes, jeg skal altid sætte et par kander kaffe over, når Chelsea spiller, men jeg eeeeeelsker også kaffe! OG fedt! Mums!
War. War never changes.
Gravatar

#8073 Driver 11 år siden

Liverpool-spillerne shiner på det engelske landshold. Ikke overraskende, men alligevel værd at påpege. Sterlings potentiale er helt enormt. Sikke en udvikling, han har gennemgået. Sturridge...ja, han er jo bare Sturridge!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8074 The Insider 11 år siden

For fanden, lad det være bullshit...

http://www1.skysports.com/football/news/11668/9199...
War. War never changes.
Gravatar

#8075 Slettet Bruger [3915156540] 11 år siden

Jeg håber heller ikke, at det er sandt. Han er en verdensklassespiller som Milan har meget nytte af.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8076 HonoDelLoce 11 år siden

Jeg håber heller ikke at det er sandt. Mest fordi jeg hader Chelsea og Mourinho, og jeg elsker Balotelli og var super træt af, at han smuttede fra City...

Positivt er det dog i det hele taget at komme til at se ham igen, hvis han skiftede.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8077 The Insider 11 år siden

Jeg så hellere Chelsea rykke en division ned.
War. War never changes.
Gravatar

#8078 HonoDelLoce 11 år siden

Det var s'gu også lidt af en overstatement fra min side i går :D

Jeg hader ikke Chelsea - kun Mourinho :D

Faktisk er der flere af Chelseas spillere, som jeg ret godt kan lide. Jeg synes det er enormt synd, at Mourinho skulle have lov at komme tilbage og ødelægge et ellers spændende projekt i klubben.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8079 Driver 11 år siden

Jeg hader Chelsea ;)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8080 The Insider 11 år siden

#8078, José Mouriiiiiinho! José Mouriiiiiinho! Jooooosé Mouriiiiiiinho, Joooosé Mouriiiiiiiiiiiiinho!

#8079, dejligt endelig at få det bekræftet, har været meget i tvivl!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: