Gravatar

#8101 Driver 10 år siden

Åkepool (8100) skrev:
Fantastisk af Pool i dag :)

Er bare lidt irriteret over at Sturridge følte trang til at dive, foran med 0-2.

Og at Arsenal vandt, men man kan vel ikke få både i pose og sæk.

Stevie brændte jo det efterfølgende straffespark, så det var vel fair karma for Sturridges aktion. Til gengæld blev Sturridge så snydt for et straffespark momentet efter.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8102 The Insider 10 år siden

#8095, er på arbejde i Tyskland, så er ikke så tit ved tasterne! Men det var jo et 110% ventet resultat! Har altid sagt, at Chelsea er heldige, hvis de ender højere op end 7.-pladsen!
War. War never changes.
Gravatar

#8103 loki 10 år siden

www.peakoil.dk
Gravatar

#8104 dyg 10 år siden

Graham Poll om straffesparket til Sturridge:

The third Liverpool penalty and the least clear as Vidic slides across the path of Daniel Sturridge but misses the ball. He does not actually trip the striker but still impedes his progress and the penalty is correct.
This time Clattenburg does show the yellow and as it's his second Vidic is also shown the red card – it is extremely harsh on the Serb as it is a careless challenge and the decision is completely inconsistent with the earlier ones.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8105 kennedy 10 år siden

ja KLART straffe jo....og Vidic ud det var en dejlig dag
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8106 dyg 10 år siden

Jeg er sgu ikke helt enig med Poll, uanset hvor meget jeg gerne ville være det! Ja, Vidic er langt fra bolden, og kommer ind i Sturridge løbebane, men Sturridge bliver altså ikke så generet, at jeg mener det bør give straffe.
Gravatar

#8107 kennedy 10 år siden

troede/håbede du kunne se glimtet i øjet

...men til gengæld skulle Sturrigde jo ha' haft et KLART straffe lidt senere...som han ikke dømte, disse ting plejer at gå nogenlunde lige op jo
Gravatar

#8108 dyg 10 år siden

Jo jo, det kan jeg da, det var heller ikke din kommentar jeg hentydede til, men derimod Polls udtalelse :) Nu fik jeg blot endeligt genset episoden, og er ikke enig med ham!

Og ja, enig i Sturridge-episoden lidt senere.
Gravatar

#8109 Driver 10 år siden

Nu vinder Man U nok CL.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8110 kennedy 10 år siden

haha NEJ det gør de ikke ...det eneste positive i aftenens kamp var RVP's skade.

Skriv ny kommentar: