Gravatar

#8111 Driver 10 år siden

Yes! Så beholder de Moyes lidt endnu. Vigtigt!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8112 kennedy 10 år siden

som banneret sagde '' David moyes is a football genius ''
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8113 loki 10 år siden

Kvartfinalerne
Barcelona - Atletico Madrid
Real Madrid - Dortmund
PSG - Chelsea
Manchester United - Bayern München

Mon ikke Barcelona kan være bedst tilfredse med den lodtrækning (e.g. de kender Atletico indgående og skal ikke udenlands i returkampen). United får formentlig og forhåbentlig gevaldige prygl, og det ville overraske mig hvis Real får lige så store problemer med Dortmund i går som sidste år - revanchens time er kommet må man formode. PSG og Chelsea er vel nok det sværeste at gætte.
www.peakoil.dk
Gravatar

#8114 The Insider 10 år siden

En udmærket lodtrækning. Ganske vist ryger Chelsea naturligvis ud med et brag mod PSG, men det havde været værre med Real, Barca eller Bayern. United havde selvfølgelig været drømmen - skarpt efterfulgt af Dortmund.
War. War never changes.
Gravatar

#8115 kennedy 10 år siden

JEP sådan God kamp Manchester United hehe

p.s egentligt underligt der ikke er nogle Man U fans på FILMZ
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8116 Kruse 10 år siden

Hvor er det tragikomisk. Når dommeren så smider den forkert mand ud, så er det tegn på at jeg ikke behøver at se resten af den kamp. Skidt af Chelsea hvis de ikke vinder med en tocifret målscore.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8117 Michael Andersen 10 år siden

Tillykke med jubilæet, Wenger.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8118 Driver 10 år siden

Kruse (8116) skrev:
Hvor er det tragikomisk. Når dommeren så smider den forkert mand ud, så er det tegn på at jeg ikke behøver at se resten af den kamp. Skidt af Chelsea hvis de ikke vinder med en tocifret målscore.

Hvem er blevet smidt ud??
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8119 Kruse 10 år siden

Driver (8118) skrev:
Hvem er blevet smidt ud??

Gibbs blev smidt ud efter at Oxlade-Chamberlain redde bolden med hånden(den skruede dog væk fra mål, så det burde ikke engang have givet rødt). Dommeren så ikke selv hændelsen, men fik fortalt et eller andet i sit øre, mens Chelsea-spillerne protesterede højlydt, og så valgte han uforståeligt at give Gibbs det røde kort(samt korrekt straffespark til Chelsea), på trods af at Arsenal-spillerne forsøgte at forklare at det ikke var ham. Man kan endda tydeligt se på videooptagelser at Oxlade fortæller dommeren at det var ham der lavede forseelsen, men dommeren vil ikke ændre sin beslutning.
Gravatar

#8120 Kruse 10 år siden

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set en dommer håndtere en situation så håbløst som denne. Vanvittigt elendigt dommerarbejde.

Skriv ny kommentar: