Gravatar

#8301 The Insider 10 år siden

Åha, Jan Mølby... Ville hellere ramponeres af Ebola end tilbringe en eftermiddag med ham.
War. War never changes.
Gravatar

#8302 The Insider 10 år siden

Diego Costa er da godt nok ringe. Og usympatisk. Nu bliver han sikkert købt af Chelsea
War. War never changes.
Gravatar

#8303 HonoDelLoce 10 år siden

Han ville da i hvert fald passe perfekt ind ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8304 Driver 10 år siden

Gab! Der er jo intet 'Champions League' over en kamp som denne. Zzzzzzz. Tak, for 90 spildte minutter til to ugidelige hold.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8305 dyg 10 år siden

Gad vide om Mourinho igen er sur på dommeren?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8306 kennedy 10 år siden

The Insider (8301) skrev:
Åha, Jan Mølby... Ville hellere ramponeres af Ebola end tilbringe en eftermiddag med ham.

mon Mølby ville gide dig ? tvivler
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8307 HonoDelLoce 10 år siden

dyg (8305) skrev:
Gad vide om Mourinho igen er sur på dommeren?

Han skal vist bare være ualmindeligt glad for, at de sluttede med 11 spillere på banen og at der ikke var lagt 19 minutter til :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8308 The Insider 10 år siden

#8306, når man tager i betragtning, hvor klam og kvalmende Mølby er, ville jeg betragte det som en kæmpe ære, hvis han ikke kunne holde mig ud!

Derudover: stærk indsats, Chelsea! Fik Spaniens førerhold til at ligne Norwich. Mikel fik karantæne, smukt! Godt nok tabes returen, men ikke værst!
War. War never changes.
Gravatar

#8309 kennedy 10 år siden

Insider dine kommentarer er lige som Chelseas spil.... SKOD !!!
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8310 The Insider 10 år siden

Dine comebacks er ikke nær så gode som Chelseas ;-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: