Der går forlydender om, at alverdens plejehjem har nedlagt forbud imod at vise Chelseas kampe. Man frygter at Chelseas søvndyssende og destruktive spil vil få de, i forvejen svage ældre, til at sove ind.
Personalet udtaler, at det, at ældre mennesker sover ind er ganske naturligt, men at man betragter det som værende dybt tragisk og fuldstændig uværdigt, hvis det sker i forbindelse med en Chelsea kamp. Deres sidste minder skulle jo gerne være glædelige.
Jeg har til gengæld også hørt, at Chelsea netop har kureret mange mennesker, der led af tærende søvnløshed! Nu kan de omsider falde i søvn og således møde veludhvilede og glade op på deres arbejdspladser! And there was much rejoicing! Woooohoooooo!
Det ville KUN give mening at spille med reserverne på søndag. Som jeg sagde til min Chelsea-buddy efter gårsdagens kamp: "Så skal der stilles med C-holdet i weekenden".
#8318, jeg sætter dæleme stor pris på dig, Driver! Du sparer mig for så mange timer om ugen ved ALTID at poste samtlige Chelsea-nyheder herinde, så jeg ikke behøver opstøve dem andetsteds! Jeg skylder en taknemmeligheds/tillykke-med-mesterskabet-bajer!
#8311 Verbal 10 år siden
Personalet udtaler, at det, at ældre mennesker sover ind er ganske naturligt, men at man betragter det som værende dybt tragisk og fuldstændig uværdigt, hvis det sker i forbindelse med en Chelsea kamp. Deres sidste minder skulle jo gerne være glædelige.
#8312 kennedy 10 år siden
derfor EKSTRA vigtigt at Liverpools type fodbold der 'vinder'...men bare rolig venner, Liverpool vinder Premier League
#8313 The Insider 10 år siden
#8314 kennedy 10 år siden
http://www.bt.dk/fodbold/mourinhos-gave-til-liverp...
UFATTELIGT han stadig tror nogen hopper på hans spin.....
#8315 The Insider 10 år siden
#8316 kennedy 10 år siden
med få kampe tilbage og Chelsea stadig med i PL ræset....så skulle man kaste håndklædet i ringen ?
men skægt at Mourinhos Mind games virker på dig ....du burde da vide bedre
#8317 The Insider 10 år siden
#8318 Driver 10 år siden
http://www.thefa.com/news/governance/2014/apr/rami...
#8319 The Insider 10 år siden
#8320 Kruse 10 år siden