Hold nu kæft et par lorterunder! Er i ret elendigt humør efter AGF og LFC i går, og det sker sgu sjældent, at jeg lader mig påvirke så meget af "blot en fodboldkamp" (men nu var det jo også to kampe, der gik helt galt i går).
Naturligvis smed vi mesterskabet i sidste runde, men 3-0 oppe, så sad man og drømte om en 6/7-0 sejer, hvorved vi pludseligt havde en marginal chance :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ja, i går var godt nok en kikser af dimensioner. Forhåbentlig lærer Rodgers af en kamp som denne. Han skulle have sat Agger ind så snart, at Palace fik deres utrolig heldige mål til 1-3. Fodbold er nogle gange en tæve, man mest har lyst til at bande ihjel. "I medgang og modgang" blev virkelig sat på prøve i går.
Men hva faen, vi må se fremad. Glæde os over Champions League, nye signings og ikke mindst et VM, der kan få tankerne lidt væk fra Liverpool.
Gid man var neutral seer, for den kamp havde alt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Helt enig! Jeg vil også gerne lige benytte lejligheden til at skamrose alle de klubber, der udelukkende lejer spillere, får dem doneret eller tilfældigvis er så heldige at hente dem ind helt uden omkostninger!
Og mit hjerte føler med jer, Åkepool og Dyg! Jeg morede mig bestemt ikke over synet af de grædende Liverpool-spillere i går. Følelsen af at have en triumf så tæt inden for rækkevide og så pludseligt få den trukket væk, den kan de fleste fodboldfans formentlig relatere sig til, og den kan sagtens gøre fysisk ondt meget, meget længe.
#8401 The Insider 10 år siden
#8402 Åkepool 10 år siden
SÅ fedt!
#8403 dyg 10 år siden
Naturligvis smed vi mesterskabet i sidste runde, men 3-0 oppe, så sad man og drømte om en 6/7-0 sejer, hvorved vi pludseligt havde en marginal chance :/
#8404 Driver 10 år siden
Men hva faen, vi må se fremad. Glæde os over Champions League, nye signings og ikke mindst et VM, der kan få tankerne lidt væk fra Liverpool.
Gid man var neutral seer, for den kamp havde alt.
#8405 Åkepool 10 år siden
Samme her, men nu er det to kampe der har påvirket mit humør, i en grad der er sjældent set.
Ikke lige nu, måske om en måned :(
#8406 Driver 10 år siden
En skam, at den fantastiske liga, er besudlet af to købeklubber.
#8407 The Insider 10 år siden
#8408 Driver 10 år siden
#8409 The Insider 10 år siden
#8410 dyg 10 år siden