Gravatar

#8441 Ispep 10 år siden

Godt så... så behøver jeg ikke lave længere regnestykke om Ronaldos værdi både på og udenfor banen hvis vi måler det rent forretningsmæssigt. Det er så til gengæld en del af fodbolden. Han sælger varen!! Derfor er han pengene værd. Desuden vil jeg ikke gøre mig selv til dommeren, der skal beslutte, hvem og hvor meget det enkelte individ må tjene. Løn efter fortjeneste. Det er arbejdsgiverens ansvar at analysere og vurdere den slags og tillægge spillerne værdi. Er det meget anderledes mht. Hollywood stjerner? Hvis nogen gider betale Tom Cruise 40-50 millioner dollars for at sige ja til en sommer Blockbuster, hvor han skal løbe lidt og lave stuntarbejde, så er det formentligt et overvejet træk, da selskabet nok skal hive deres penge hjem.
Gravatar

#8442 Driver 10 år siden

Mange skuespillere, tjener også mere end de fortjener. Tag endelig ikke fejl af det.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8443 The Insider 10 år siden

Flere medier rapporterer, at Chelsea har skrevet kontrakt med Satan 2.0. Mon ikke, han viser sig at være Soldado 2.0? Suk.
War. War never changes.
Gravatar

#8444 Driver 10 år siden

Satan 2.0 eller Diego Costa som du nok henviser til, er en lidt anden støbning end Soldado (Et svin - Ja, Satan er vel rammende nok), men med til snakken om Costa hører også, at han på det seneste har været meget skadesramt. Han har i og for sig scoret et fint antal mål også inden, at han for alvor slog igennem på holdet i Atl. Madrid, men jeg kan godt have min tvivl om, han kan nå lignende tal som dem i år, og jeg er også spændt på, hvordan hans tilstand er efter, at han vender tilbage fra sin skade. I det mindste går rygterne på, at han ikke har revet noget over i sin hase, og det skal han prise sig lykkelig for.

En pris på £32 mio virker egentlig billigt, hvilket kan lyde helt sindssygt, for det er jo mange penge, og der er gået inflation i sporten. Angribere koster dog altid mere end alle andre spillere, det er en huskeregel, man altid kan skrive sig bag øret.

Chelsea scorede over 30 mål færre end Liverpool og City i indeværende sæson, og selvom Costa nok skal lave mål (også flere end Soldado), så sparker han den ikke i netmaskerne 27 gange for dem, næste sæson. Jeg kan også godt forestille mig, at han vil lide under ikke at have Arda Turan, Raul Garcia og Koke til at fodre ham fra midtbanen, men han har derimod vist sig forholdsvis stærk på kontraløb og omstillinger, som i høj grad, er det Chelsea praktiserer med deres afventende tilgang til de fleste kampe.

Har de skrevet kontrakt eller er de bare blevet enige imellem klubberne? Costa har jo det sidste ord i den sag, skal man huske på.

Men absolut en forstærkning, hvis de henter ham. Så kan de også komme af med Torres - Hvorfor ikke lade Torres indgå i handlen, eller gider Alt. Madrid ikke hænge på ham? Han trækker nok en tung løn, selvom lige præcis han burde været lønnet efter en 'Pay as you play'-kontrakt, eller i hans tilfælde 'as you score'.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8445 Driver 10 år siden

Så røg Sherwood ud af vagten på White Hart Lane.

Hans ikoniske vest og den grumme skæbne, som den led mod Arsenal, vil stå tilbage som det stærkeste minde fra hans regeringstid for Spurs:

http://balls.ie/wp-content/uploads/2014/03/sherwrn...
Gravatar

#8446 The Insider 10 år siden

Haha, god stil, Howard Webb :-)
War. War never changes.
Gravatar

#8447 HonoDelLoce 10 år siden

The Insider (8446) skrev:
Haha, god stil, Howard Webb :-)

Haha...

Det er så også det eneste gode indslag, den mand har stået for i et par sæsoner :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8448 The Insider 10 år siden

Sandt!
War. War never changes.
Gravatar

#8449 HonoDelLoce 10 år siden

Endnu mere HaHa!

Samir Nasris kæreste lagde sig i går ud med nærmest hele Frankrig i et par vrede tweets, da hun hørte, at Nasri ikke var blevet udtaget til landsholdstruppen.

I dag skriver tweeter Nasri, at hun skal slappe af :D

"Ro på, lille mor" :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8450 Åkepool 10 år siden

Kruse, jeg synes du ignorerede min kommentar i #8435 ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: