Ja, jeg ser fodbold. Jeg er dog ikke fanatisk omkring det.
Jeg tvivler på du vil sidde med dårlig smag i munden hvis Liverpool "købte sig" til titler. Det er noget du skal sige og det er fis, som jeg ikke tror på. Så burde du vel automatisk boykotte dem, hvis de en dag får sugar daddy. Vil du det?
Hvad spillerne tjener skal jeg ikke kloge i. Store summer er det, men løn efter fortjeneste. Jeg er ret sikker på en som Ronaldo og Messi er pengene værd.
Forskellen ligger i, at Liverpool har solgt for at kunne købe (Ligesom Arsenal, Spurs osv). Hvordan kan du i øvrigt læse det indlæg, når du har mig på ignorer? Det føles som, at jeg snakke til en dør, jo.
Jeg er fanatisk omkring Liverpool, deri ligger forskellen.
Og hvor er det fedt, at du ved, hvad jeg ville. Tag dig sammen. Kig på Hull og Cardiff, virker de skide begejstrede for deres rigmænd? Jeg kan informere dig om, at det er de ikke!
Hvordan kan at have en besk smag ved et overtag, være det samme som et boykot? Du går da virkelig i ekstremer, skal jeg love for.
Du tuder jo altid selv når du ikke vinder en diskussion omkring film (så sådan set altid). Desuden har du ikke engang et forhold til en klub, du følger bare med på sidelinjen. Vi er nogle, der har et passioneret forhold til sporten og det er os, den lever på. Det kan du ikke sætte dig ind i.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
for mig, vil det smukke ved fodbolden altid være qua typer som Gerrard, Totti og Zanetti
Og Giggs, ikke at forglemme.
Ispep (8431) skrev:
Jeg er ret sikker på en som Ronaldo og Messi er pengene værd.
Der er sgu ingen sportsudøvere der er de penge værd, det er jo sygt. Men vi tilhængere kan jo ikke gøre så meget, så vi jubler bare når vores klubber køber spillere og aflønner dem i dyre domme.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Præcis. Ingen i verden er så meget værd. Det er fodbold for pokker! Verden går ikke under, fordi vi ikke hver weekend kan se Cristiano Ronaldo og hans pomade hår, og det kommer vel at mærke fra en, der følger relativt meget med i fodbold.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Snakker vi økonomisk indenfor fodboldverdenen, så kan man sagtens argumentere for at de er det værd. Men det er klart at vurderer man det udfra et menneskeligt perspektiv, så virker det absurd at nogen mennesker skulle være så meget værd.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#8431 Ispep 10 år siden
Ja, jeg ser fodbold. Jeg er dog ikke fanatisk omkring det.
Jeg tvivler på du vil sidde med dårlig smag i munden hvis Liverpool "købte sig" til titler. Det er noget du skal sige og det er fis, som jeg ikke tror på. Så burde du vel automatisk boykotte dem, hvis de en dag får sugar daddy. Vil du det?
Hvad spillerne tjener skal jeg ikke kloge i. Store summer er det, men løn efter fortjeneste. Jeg er ret sikker på en som Ronaldo og Messi er pengene værd.
Så hold nu op med at tude!!
#8432 Driver 10 år siden
Forskellen ligger i, at Liverpool har solgt for at kunne købe (Ligesom Arsenal, Spurs osv). Hvordan kan du i øvrigt læse det indlæg, når du har mig på ignorer? Det føles som, at jeg snakke til en dør, jo.
Jeg er fanatisk omkring Liverpool, deri ligger forskellen.
Og hvor er det fedt, at du ved, hvad jeg ville. Tag dig sammen.
Kig på Hull og Cardiff, virker de skide begejstrede for deres rigmænd? Jeg kan informere dig om, at det er de ikke!
Hvordan kan at have en besk smag ved et overtag, være det samme som et boykot? Du går da virkelig i ekstremer, skal jeg love for.
Du tuder jo altid selv når du ikke vinder en diskussion omkring film (så sådan set altid). Desuden har du ikke engang et forhold til en klub, du følger bare med på sidelinjen. Vi er nogle, der har et passioneret forhold til sporten og det er os, den lever på. Det kan du ikke sætte dig ind i.
#8433 Kruse 10 år siden
#8434 HonoDelLoce 10 år siden
QFT!
#8435 Åkepool 10 år siden
Hmmm, jeg havde nu forventet en længere strøm af positive ord, men lad gå ;)
#8436 Kruse 10 år siden
#8437 Åkepool 10 år siden
Og Giggs, ikke at forglemme.
Der er sgu ingen sportsudøvere der er de penge værd, det er jo sygt. Men vi tilhængere kan jo ikke gøre så meget, så vi jubler bare når vores klubber køber spillere og aflønner dem i dyre domme.
#8438 Driver 10 år siden
#8439 Kruse 10 år siden
#8440 Driver 10 år siden