Tak, og tillykke med en flot sæson for Liverpool, der lover godt for de kommende sæsoner. Hvis i får styr på det forsvar kunne i næsten gå hen og blive favoritter til titlen med det spil i har leveret i denne sæson.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Ja, helt afhængigt af sommerens transfervindue. Jeg læser mere om offensive spillere de vil købe, end det de virkelig har brug for, nemlig en ordentlig omgang spillere til defensiven.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Ja, tillykke Kruse og resten af Gooners'erne herinde
Han er vist lidt alene.
Det har været rygtet ret kraftigt de sidste par dage, at Liverpool allerede har en aftale på plads, om et køb af Emre Can. Udover at jeg kender ham af navn, er det ikke meget jeg har set til ham, da jeg ikke har tid til også at følge med i tysk fodbold. Så er der en af jer der ser fodbold 24/7, der kan fortælle lidt om hans kvaliteter eller mangel på samme? Jeg kender hans stats, dem kan jeg læse mig til, men et par kommentarer til hans spil vil være velkomment.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#8461 Åkepool 10 år siden
#8462 Kruse 10 år siden
Tak, og tillykke med en flot sæson for Liverpool, der lover godt for de kommende sæsoner. Hvis i får styr på det forsvar kunne i næsten gå hen og blive favoritter til titlen med det spil i har leveret i denne sæson.
#8463 Ispep 10 år siden
#8464 Åkepool 10 år siden
Tak tak :)
Ja, helt afhængigt af sommerens transfervindue. Jeg læser mere om offensive spillere de vil købe, end det de virkelig har brug for, nemlig en ordentlig omgang spillere til defensiven.
#8465 Driver 10 år siden
Og hvor var det i øvrigt frustrerende, at man måtte sidde og zappe mellem FA-Cup finalen og Barcelona - Atl. Madrid.
Synd at Dortmund tabte på en mega blunder i defensiven.
#8466 Åkepool 10 år siden
Han er vist lidt alene.
Det har været rygtet ret kraftigt de sidste par dage, at Liverpool allerede har en aftale på plads, om et køb af Emre Can.
Udover at jeg kender ham af navn, er det ikke meget jeg har set til ham, da jeg ikke har tid til også at følge med i tysk fodbold. Så er der en af jer der ser fodbold 24/7, der kan fortælle lidt om hans kvaliteter eller mangel på samme?
Jeg kender hans stats, dem kan jeg læse mig til, men et par kommentarer til hans spil vil være velkomment.
#8467 Kruse 10 år siden
Der er dog en enkelt mere eller to, som har skrevet her i tråden. De er bare ikke helt så aktive som mig :)
#8468 Åkepool 10 år siden
Hmm, dem kan jeg ikke huske?
#8469 Kruse 10 år siden
#8470 Åkepool 10 år siden
Gud, ham troede jeg var en af dem der hed noget andet nu.