Gravatar

#8461 Åkepool 10 år siden

Jamen tillykke Kruse :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8462 Kruse 10 år siden

Åkepool (8461) skrev:
Jamen tillykke Kruse :)

Tak, og tillykke med en flot sæson for Liverpool, der lover godt for de kommende sæsoner. Hvis i får styr på det forsvar kunne i næsten gå hen og blive favoritter til titlen med det spil i har leveret i denne sæson.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8463 Ispep 10 år siden

Så vandt Bayern fortjent The Double.
Gravatar

#8464 Åkepool 10 år siden

Kruse (8462) skrev:
og tillykke med en flot sæson for Liverpool

Tak tak :)

Kruse (8462) skrev:
der lover godt for de kommende sæsoner

Ja, helt afhængigt af sommerens transfervindue. Jeg læser mere om offensive spillere de vil købe, end det de virkelig har brug for, nemlig en ordentlig omgang spillere til defensiven.

Gravatar

#8465 Driver 10 år siden

Ja, tillykke Kruse og resten af Gooners'erne herinde. Det holdt sgu hårdt, hva? Fedt med to hold, der kunne udfordre hinanden.

Og hvor var det i øvrigt frustrerende, at man måtte sidde og zappe mellem FA-Cup finalen og Barcelona - Atl. Madrid.

Synd at Dortmund tabte på en mega blunder i defensiven.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8466 Åkepool 10 år siden

Driver (8465) skrev:
Ja, tillykke Kruse og resten af Gooners'erne herinde

Han er vist lidt alene.

Det har været rygtet ret kraftigt de sidste par dage, at Liverpool allerede har en aftale på plads, om et køb af Emre Can.
Udover at jeg kender ham af navn, er det ikke meget jeg har set til ham, da jeg ikke har tid til også at følge med i tysk fodbold. Så er der en af jer der ser fodbold 24/7, der kan fortælle lidt om hans kvaliteter eller mangel på samme?
Jeg kender hans stats, dem kan jeg læse mig til, men et par kommentarer til hans spil vil være velkomment.
Gravatar

#8467 Kruse 10 år siden

Åkepool (8466) skrev:
Han er vist lidt alene.

Der er dog en enkelt mere eller to, som har skrevet her i tråden. De er bare ikke helt så aktive som mig :)
Gravatar

#8468 Åkepool 10 år siden

Kruse (8467) skrev:
Der er dog en enkelt mere eller to, som har skrevet her i tråden. De er bare ikke helt så aktive som mig :)

Hmm, dem kan jeg ikke huske?
Gravatar

#8469 Kruse 10 år siden

Brugeren IK er i hvert fald en af dem. De andre er nok så langt tilbage at man ikke længere kan kalde dem en del af denne tråd.
Gravatar

#8470 Åkepool 10 år siden

Kruse (8469) skrev:
Brugeren IK er i hvert fald en af dem

Gud, ham troede jeg var en af dem der hed noget andet nu.

Skriv ny kommentar: