#08 At den slags udtalelser, skal komme fra dig, det er ironi i dets reneste form. Du er en joke af rang og jeg tror godt selv, du inderst inde ved det. Du ville fx ikke kunne argumentere imod at bruge Khedira, skal vi vædde? Du aner sikkert ikke engang hvem han er.
On topic (Modsat Ispik, der ikke bidrager med noget ang. fodbold):
Når man ikke selv kan, må man have dommerhjælp. Virkelig skidt af dommeren.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Et rigtig godt resultat for det italienske landshold, under svære arbejdsforhold. Jeg synes egentlig det var en intens og underholdende kamp, taget forholdene i betragtning og det var også ret tydeligt at tempoet faldt, efterhånden som kampen skred frem.
Og så må jeg igen rose Prandelli. Jeg er meget begejstret for dette italienske landshold, som for alvor står sammen som et hold og hvor hver enkelt spiller kender sin rolle. Ikke mindst har han været i stand til at implementere nogle af de nye unger spillere på holdet. Nå ja og så ville jeg ønske at Darmian den dag i dag, stadigvæk var Milan spiller. Han har taget nogle gevaldige skridt fremad i sin udvikling. Nu håber jeg bare at Buffon og De Sciglio bliver klar. Chiellini er en meget dygtig spiller, men det er absolut ikke på venstrebacken at de kommer bedst til udtryk. Hurtighed og det offensive spil er ikke hans forcer, men han er til gengæld dygtig på så mange andre parametre.
Italien slog også en 48 år gammel rekord, hvad angår præcision i afleveringerne. Den lå for italienernes vedkommende på 93.1 procent. 554 afleveringer ud af 595. Hvilket i øvrigt også er flest afleveringer hidtil i årets turnering.
#8521 JannikAnd 10 år siden
#8522 Driver 10 år siden
At den slags udtalelser, skal komme fra dig, det er ironi i dets reneste form. Du er en joke af rang og jeg tror godt selv, du inderst inde ved det. Du ville fx ikke kunne argumentere imod at bruge Khedira, skal vi vædde? Du aner sikkert ikke engang hvem han er.
On topic (Modsat Ispik, der ikke bidrager med noget ang. fodbold):
Når man ikke selv kan, må man have dommerhjælp. Virkelig skidt af dommeren.
#8523 Slettet Bruger [3915156540] 10 år siden
Og så må jeg igen rose Prandelli. Jeg er meget begejstret for dette italienske landshold, som for alvor står sammen som et hold og hvor hver enkelt spiller kender sin rolle. Ikke mindst har han været i stand til at implementere nogle af de nye unger spillere på holdet. Nå ja og så ville jeg ønske at Darmian den dag i dag, stadigvæk var Milan spiller. Han har taget nogle gevaldige skridt fremad i sin udvikling. Nu håber jeg bare at Buffon og De Sciglio bliver klar. Chiellini er en meget dygtig spiller, men det er absolut ikke på venstrebacken at de kommer bedst til udtryk. Hurtighed og det offensive spil er ikke hans forcer, men han er til gengæld dygtig på så mange andre parametre.
#8524 kennedy 10 år siden
#8525 Slettet Bruger [3915156540] 10 år siden
Pirlo stod for 117 af afleveringerne.
#8526 kennedy 10 år siden
(George Canning )
#8527 knipsknips 10 år siden
Jeg kan ikke fordrage Pepe normalt, så fryder mig over at han kun fik 35 min. :)
#8528 The Insider 10 år siden
#8529 The Insider 10 år siden
#8530 Mikkel Abel 10 år siden