Gravatar

#8511 Åkepool 10 år siden

The Insider (8510) skrev:
Jeg beklager i øvrigt, hvis du med dit spørgsmål refererede til rygterne om, at Chelsea erhverver Costa og/eller Fabregas

Det var nu Franke jeg spurgte til. Jeg kan især godt forstå at du ikke gider Costa.

aldrig for tidligt at indoktrinere!

Never ever, men husk at det skal doseres fornuftigt, ellers kan det give bagslag ;)

så er jeg stensikker på, at han vender tilbage til klubben i en eller anden kapacitet

Så du bliver altså skuffet, når han vender tilbage til West Ham i en administrativ rolle? ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8512 The Insider 10 år siden

Jeg kan især godt forstå at du ikke gider Costa.

Yeah... Godt nok har jeg ikke fulgt meget (praktisk talt overhovedet ikke) med i La Liga i år, men han har ikke været vildt imponerende, når jeg har set ham - særligt i CL. Der er sikkert mange, der vil argumentere for, at han er fuldkommen fantastisk (og måske også med rette), men min intuition siger, at han snildt kunne blive Soldado 2.0. Og desuden er han tilsyneladende temmelig "skadesprone". Chelsea har i DÈN gad brug for én (eller syv) nye, ferme angribere, men der er dæleme ikke mange derude. Og da slet ikke til salg!

Never ever, men husk at det skal doseres fornuftigt, ellers kan det give bagslag ;)

Hehe! Jeg forsøger også at gøre det med måde, så jeg ikke fremtvinger en modreaktion ;-) Har du selv oplevet det? Jeg lader dog altid nevøen vinde i FIFA. Medmindre han vælger at spille som Barcelona, så udraderer jeg ham sædvanligvis 8-0 eller 7-0. Knægten skal lære, at det bare ikke er i orden at heppe på dem! Overhovedet!!

Så du bliver altså skuffet, når han vender tilbage til West Ham i en administrativ rolle? ;)

Mere skuffet end en kommode! Men baseret på WH-fans' buhen i kampene mellem West Ham og Chelsea (plus Lamps' mildest talt tydelige glæde under hver eneste scoring imod dem), tvivler jeg på, at dét mareridt bliver en realitet! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#8513 Åkepool 10 år siden

The Insider (8512) skrev:
Har du selv oplevet det?

Jeg præger mine drenge så godt jeg kan, men mærker at den største blokerer lidt, så der holder jeg lidt igen.

Jeg har en kammerat der er STOR Liverpool-fan. Hans far er Man. Utd. mand, så der kan man tale om en indoktrinering der gik galt :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8514 The Insider 10 år siden

Haha, damn! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#8515 The Insider 10 år siden

Costa igennem en medical hos Chelsea... Vær nu ikke endnu en Soldado!
War. War never changes.
Gravatar

#8516 loki 10 år siden

www.peakoil.dk
Gravatar

#8517 Kruse 10 år siden

Det var da godt at Chelsea solgte Mata for at hente en langsommere spiller med meget af de samme kvaliteter(dog en smule bedre til at lægge en aflevering). Hvis det ikke var på grund af Mourinhos til tider røvsyge spillestil, så forstår jeg udmærket skiftet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8518 The Insider 10 år siden

Jesus, Chelsea... Lampards nemesis erhvervet lige efter Lampards exit. Han er mindre populær i klubben end Benitez. Så mangler vi bare, at Satan 2.0 skriver under. Suk!
War. War never changes.
Gravatar

#8519 Kruse 10 år siden

Jeg håber at Dani Alves bliver jeres næste indkøb!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8520 The Insider 10 år siden

Haha! Og så Rivaldo som trænerassistent!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: