Gravatar

#8561 fubar 10 år siden

ad! hvor det ulækkert. kom så Italien!!
Gravatar

#8562 Pécuchet 10 år siden

Nå, det var det VM...
Der burde have været Roser.
Gravatar

#8563 Slettet Bruger [3915156540] 10 år siden

#8559 Og så kunne de passende give ham karantæne efterfølgende. Desværre kan de nok kun gøre det i landsholdsregi. Et karantæne på et halvt år fra alt fodbold, samt en stor bøde vil ellers være på sin plads.

Utroligt at man vil udstille sig selv på den måde og så for sit eget land. Nogle spillere vil dog åbenbart gøre alt for at vinde. Dommerne har dog generelt været elendige.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#8564 fubar 10 år siden

#63. Dommerne har ikke været for gode, men her har han jo ikke en ærlig chance for at se hvad der sker. Bolden er jo laaangt væk
Gravatar

#8565 loki 10 år siden

Jeg er ingen fan af italiensk landsholdfodbold - for defensivt for min smag - men det der bare helt grotesk. De burde lave kollektiv afstraffelse og give Italien en skrivebordssejr på de vanlige 3-0.
www.peakoil.dk
Gravatar

#8566 kennedy 10 år siden

Italien bære selv HELE skylden for deres exit....magen til fedt fodbold skal man da lede længe efter

Italien får Englands spil til at virke facinerende jo
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8567 Åkepool 10 år siden

Whispering Horse (8563) skrev:
Et karantæne på et halvt år fra alt fodbold, samt en stor bøde vil ellers være på sin plads.

Ja da, for det er jo langt værre end det en spiller som Pepe render rundt og laver på ugentlig basis.

Hvis Suarez skal udelukkes fra al fodbold i et halvt år, skal Pepe jo dømmes til døden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8568 HonoDelLoce 10 år siden

Dagens fedeste overskrift:

Chewy Luis & The Blues ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8569 dyg 10 år siden

#8567 - Enig! Suarez er en nar og en idiot, og skal naturligvis straffes. Men der har været grummere episoder ved dette VM, der ikke er blevet straffet specielt hårdt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8570 Slettet Bruger [3915156540] 10 år siden

#8567 Det er ikke episoden i sig selv, men ligeså meget det at det er tredje gang han nu gør det. Sådan noget bør få store konsekvenser og sende et signal om at det absolut ikke tolereres.

Et halvt år er et fint signal at sende.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: